شمانیوز
شما نیوز

مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند در تکمیل زیرساخت های فرودگاه آیت اله جمی

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند: تا کنون نزدیک به 90میلیارد تومان در فرودگاه بین المللی آیت اله جمی هزینه کرده ایم.

مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند در تکمیل زیرساخت های فرودگاه آیت اله جمی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرینا: موعود شمخانی در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، معاون برنامه ریزی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد؛ گفت: سازمان منطقه آزاد اروند تا کنون مبلغی حدود ۹۰ میلیارد تومان در قسمت های vip ،cip، فضای سبز و دیگر بخش های فرودگاه بین المللی آیت اله جمی هزینه کرده اما نتیجه حاصله چیزی نبوده که بخواهد باعث افتخارمان باشد.

موعود شمخانی افزود: طبق تفاهم نامه ای که در سال ۱۳۹۳ میان سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت فرودگاه های کشور بسته شد( که جزو اولین تفاهم نامه هایی بود که این سازمان با یک ارگان دیگر جهت همکاری های مشترک منعقد نمود)، قرار شد که بر اساس آن سازه ترمینال حج فرودگاه مهرآباد به منطقه آزاد اروند منتقل شود.

شمخانی خاطرنشان کرد:  وقتی سازه به اتمام رسید در یک تفاهم نامه دیگر که در سال ۱۳۹۴ بسته شد، قرار بر این شد سویل را سازمان منطقه آزاد اروند بر عهده گیرد و خرید را شرکت فرودگاه های کشور؛ دقیقا اولین چکی که اسماعیل زمانی در دوره مدیرعاملی شان صادر کرد خرید دستگاه (ils) بود که انجام آن ۳سال به طول انجامید.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، فرودگاه بین المللی آیت اله جمی آبادان را پیشانی این منطقه توصیف کرد که برای این سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ابراز امیدواری کرد با روی کار آمدن مدیریت جدید در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، مشکلات باقی مانده در تفاهمنامه فی مابین این شرکت و سازمان، حل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied