شمانیوز
شما نیوز

به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار انجام گرفت:

بازدید مدیرعامل بانک مسکن از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت روز خبرنگار از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل بانک مسکن از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، صبح امروز رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن به همراه مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی، از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بازدید کردند و از نزدیک با بخش های خبری این پایگاه آشنا شدند و پاسخگوی سوالات خبرنگاران این پایگاه بودند.

 

رحیمی انارکی ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران پایگاه و آرزوی توفیق برای آنان با اشاره به طرح اقدام ملی و اقدامات انجام شده، گفت: امیدوارم در اجرای طرح اقدام ملی، تمامی بانک ها همکاری لازم را داشته باشند و این طرح با موفقیت به سرانجام برسد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از طرح اقدام ملی که شامل ساخت 400 هزار واحد مسکونی می باشد، توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن که زیر مجموعه ی بانک مسکن است انجام می شود اظهار داشت: اطلاع رسانی به موقع از اقدامات این طرح باید در اولویت قرار گیرد تا بتوان کمبود ها را شناسایی کرد و اقدامات لازم را انجام داد و این مهم لزوم ارتباط نزدیک بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی را می طلبد.

 

مدیرعامل بانک مسکن در ادامه اظهار داشت: امسال در بانک مسکن برنامه ای را تهیه کرده ایم تا بتوانیم در بازار های سرمایه حضوری بسیار جدی داشته باشیم و همچنین بتوانیم بخش توسعه ای شدن بانک مسکن را بیشتر مورد حمایت قرار دهیم.

 

وی در پایان به لزوم همکاری سایر بانک ها در هرچه بهتر اجرایی شدن طرح اقدام ملی تاکید کرد و افزود: بانک مسکن با تمامی توان خود برای اجرا شدن این طرح اقدام خواهد کرد و فعالیت مستمر خواهد داشت لذا لزوم همکاری شبکه ی بانکی نیز تاکید می شود.

 

مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن نیز در حاشیه ی این بازدید طی سخنانی گفت: در طرح اقدام ملی ساخت 400 هزار واحد مسکونی در دستور کار قرار دارد.

 

وی افزود: اطلاع رسانی در خصوص این طرح باید بصورت کامل انجام و کاستی ها و مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied