شمانیوز
شما نیوز

از آذربایجان شرقی آغاز شد :

نظارت مدیران ایساکو برارائه خدمات به مسافران تعطیلات تابستانی

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) همچون سال‌های اخیر، همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی خودروسازان و اعیاد مبارک قربان و غدیر، نظارت ویژه و مستقیم بر نحوه خدمات رسانی را در دستور کار خود قرار داده تا گامی دیگر در جهت اجرای دقیق فرآیندها و بررسی نقاط قابل بهبود شبکه خدمات بردارد.

نظارت مدیران ایساکو برارائه خدمات به مسافران تعطیلات تابستانی

به گزارش شمانیوز و به نقل از ایکوپرس؛ ،مدیران شرکت ایساکو ،  در راستای نیل به هدف تکریم و پاسخ‌گویی به مشتریان، چندین سال است که همزمان با ایام تعطیلات نوروز و تابستان، که با موج سنگین سفرهای هموطنان همراه می‌شود، با حضور در جاده‌ها بر فعالیت‌های امدادخودروایران و نمایندگی‌های مجاز (شبکه خدمات پس از فروش) حسن ارائه خدمات را مستقیما مورد پایش قرار می‌دهند.

 

در این راستا، مدیرعامل شرکت ایساکو در روز جاری (سه‌شنبه 22 مرداد) همراه با جمعی از مدیران ارشد از نزدیک به بررسی کیفیت ارائه خدمات به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو در آذربایجان شرقی پرداخته و با حضور در نمایندگی‌های مجاز شهرهای تبریز و بناب و گفتگوی رو در رو با مشتریان و پرسنل نمایندگی بر نحوه خدمات رسانی نظارت کرد.

 

سیدرضا حسینی در حاشیه این بازدیدها گفت: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اخیرا بر طبق اعلام شرکت ISQI برای دهمین بار مقام اول را در خدمات پس از فروش به خود اختصاص داده است، اما چیزی که امروز باعث شده که ما شانه‌به‌شانه مشتریان در نمایندگی‌ها حاضر شویم، بررسی واگویه‌های دارندگان محصولات ایران‌خودرو از خدمات دریافتی و اعمال آن در فرآیندها و به تبع آن ارتقاء رضایت آنان با اطلاع از موارد مطروحه در بدنه نمایندگی‌هاست.

 

وی  در این بازدیدها نیز به پرسنل نمایندگی‌ها تاکید کرد، کسب رضایت مشتری خط قرمز ما در خدمات پس از  فروش است و برای برآورده شدن رضایت مشتریان، توقع نهایت تلاش را از کارکنان مجموعه‌ها داریم.

 

در پایان این بازدید موارد و نقطه نظرهای مشتریان و صاحبان امتیاز نمایندگی‌ها، ثبت و توسط مدیریت عامل با قید فوریت، برای رفع آن‌ها، به ستاد و مدیران مرتبط ارجاع شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied