شمانیوز
شما نیوز

کارکنان بیمه دانا عزادار شدند

مراسم ترحیم شادروان دکتر وهابی در مسجد نور تهران برگزار شد

مراسم ترحیم شادروان دکتر سید شمس‌الدین وهابی مدیرعامل سابق شرکت بیمه دانا روز ۲۱ مرداد ماه جاری در مسجد نور تهران برگزار شد.

مراسم ترحیم شادروان دکتر وهابی در مسجد نور تهران برگزار شد

 به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این مراسم دکتر کاردگر، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا مدیران ارشد و میانی و سایر کارکنان این شرکت حضور داشتند.

 

 مرحوم وهابی از تاریخ 11فروردین ماه سال 1381 تا 28 اسفند ماه سال 1385 مدیرعامل بیمه دانا بود و پیش از آن نمایندگی مردم تهران در مجلس ششم و عضویت در هیئت علمی دانشگاه تهران و شورای مرکزی حزب اتحاد ملت را در کارنامه خود داشت.

 

در این مراسم تنی چند از مسوولان و شخصیت های کشوری و دولتی همچون وزرای نفت و جهاد کشاورزی، فعالان سیاسی و اقتصادی، استاندار، شهردار تهران و ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران نیز حضور داشتند.

 

مرحوم دکتر سید شمس الدین وهابی پس از تحمل یک دوره بیماری در سن ۶۴ سالگی دار فانی را وداع گفت. پیکر آن مرحوم روز یکشنبه ۲۰ مرداد ماه جاری از مقابل منزل وی تشییع و در بهشت فاطمه لواسان به خاک سپرده شد. بیمه دانا با عرض تسلیت مجدد به خانواده این مرحوم و عموم کارکنان این شرکت، برای آن مرحوم علو درجات و غفران الهی و برای سایر بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied