شمانیوز
شما نیوز

در تبریز صورت پذیرفت:

قرعه کشی دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال ایمیدرو

مراسم قرعه کشی دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال ایمیدرو امروز سه شنبه مورخ 22 مرداد ماه با حضور ‌سرپرست و مربیان تیم های حاضر در این دوره از مسابقات در محل هتل پارس ایل گلی انجام گرفت.‌

قرعه کشی دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال ایمیدرو

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی مس منطقه آذربایجان(سونگون): در ابتدای مراسم بعد از پخش قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران، مدیر روابط عمومی و نظارت بر خدمات مجتمع مس آذربایجان(سونگون) ضمن عرض خیرمقدم به تیم های حاضر در این دوره از مسابقات گفت: امسال تصمیم جدیدی گرفته شد که این دوره از مسابقات در تبریز و به میزبانی مجتمع مس سونگون در کنار شرکت ملّی صنایع مس ایران و ایمیدرو برگزار گردد که این مسئله مایه مباهات ماست.

محمد حسین ایازی در ادامه با اشاره به سوابق میزبانی مجتمع مس سونگون از مسابقات جام ملّت های آسیا، اردوهای آمادگی هیئت های وزنه برداری، هاکی و .... تا مسابقات شهرستانی و داخل سازمانی افزود: در کنار همکارانم تلاش خواهیم کرد تا در طول این مسابقات لحظات خوب و خوشی را برای شما عزیزان خلق نماییم و امیدواریم در طول مدت اقامت در شهر تبریز، از این سفر لذت ببرید.

ایشان در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای آئین افتتاحیه افزود: انشالله فردا ساعت 12 برنامه افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال ایمیدرو را شاهد خواهیم بود و تلاش کردیم برنامه ای جذاب و متفاوت از سال های قبل اجرا نماییم که امیدواریم بتوانیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

ایازی در خاتمه سخنانشان ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای اعضای اجرایی مسابقات، سرپرستان، مربیان،کادر فنی و بازیکنان گفت: امیدوارم تمامی عزیزان این مسابقات را به خوبی و خوشی به سر برسانند و مشکل خاصی در روند مسابقات بوجود نیاید و بنده و همکارانم پذیرای تمامی پیشنهادات و انتقادات شما هستیم.

شایان ذکر است در این مراسم قبل از قرعه کشی مسایل مربوط به قوانین و داوری مسابقات، شرایط کمیته انضباطی، نحوه اطلاع رسانی و ... بادآوری گردید و سپس قرعه کشی بین 20 تیم حاضر در مسابقات انجام و تیم های حاضر در 5 گروه به شرح زیر قرار گرفتند.

3

Capture.JPG33

Capture.JPG1

4

 

5

حل3

 

حل4

حل2

 

حل5

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied