شمانیوز
شما نیوز

احداث خط شماره2 گندله سازی گهر زمین با استفاده از طراحی بومی و ساخت داخل ازجمله پروژه های پیشنهادی در سطح ملی است.

مدیر بومی سازی شرکت گهرزمین عنوان کرد: از جمله عناصر اصلی این مدل، الزام هوشمندی بالای کارفرما در کلیه مراحل طراحی و ساخت و تولید، تشکیل تیم های فنی چندتخصصی در حوزه های طراحی، ساخت و کنترل کیفی به منظور انجام همکاری های فنی تخصصی با سازندگان و مدیریت ریسک می باشد.

احداث خط شماره2 گندله سازی گهر زمین با استفاده از طراحی بومی و ساخت داخل ازجمله پروژه های پیشنهادی در سطح ملی است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از معدن نیوز: علی زهرودی مدیر بومی سازی شرکت گهرزمین، در جلسه روز گذشته که با حضور مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت سنگ آهن گهر زمین برگزار گردید، موفقیت در پروژه های بومی سازی را مدیون کار تیمی با روحیه جهادی و حمایت های بی دریغ مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره، معاون بهره برداری، واحد فرآوری و همکاری های فی مابین با شرکت گل گهر دانست و به ارائه مدل بومی سازی در شرکت پرداخت.

زهرودی با اشاره به برنامه های آتی واحد بومی سازی گفت: ساخت گیربکس های ویژه تضمین تولید خطوط کنسانتره و گندله، از جمله گیربکس آسیاب HPGR و انواع قطعات و مجموعه های یدکی مورد نیاز خطوط فوق، در دستور کار بوده و مهمترین پروژه پیشنهادی بومی سازی که یک پروژه در سطح ملی است یعنی احداث خط شماره 2 گندله سازی شرکت مبتنی بر حداکثر طراحی بومی و حداکثر ساخت داخل که در راستای اجرای راهبردهای اقتصاد مقاومتی است از این برنامه ها می باشند.

مدیر بومی سازی گهرزمین اظهار داشت: در این پروژه، طراحی و ساخت کوره گندله که قلب کارخانه محسوب می گردد، توسط یک شرکت داخلی توانمند و با سابقه و با قابلیت طراحی و ساخت کوره در نظر گرفته شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه محصولات در برنامه ساخت واحد بومی سازی، قطعات، مجموعه ها و تجهیزات خاص بوده و برای اولین بار در کشور تولید می شوند، خواستار روانتر شدن شرایط تصویب این پروژه ها در راستای سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied