شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل پست بانک ایران:

استقامت منجر به پیروزی، مهمترین پیام آزادگان است

دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران در مراسم گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: مهمترین پیام آزادگان دفاع مقدس این است که استقامت منجر به پیروزی می شود.

استقامت منجر به پیروزی، مهمترین پیام آزادگان است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر شیری افزود: آزادگان ما با اینکه در زندان های عراق پایانی برای مشکلاتشان متصور نبود، استقامت کردند و این استقامت باید الگو و اسوه ما برای پشت سر گذاشتن دوران گذار و تحمل شرایط سخت برای رسیدن به پیروزی باشد.

 

مدیرعامل پست بانک ایران حضور همکاران آزاده در این بانک را یک نعمت بزرگ خواند و تصریح کرد: صبوری و بالابودن روحیه برای رسیدن به اهداف که در شخصیت آزادگان نهادینه شده است برای همکاران ما یک شاخص ارزشمند است.

 

وی با تاکید برلزوم رسیدگی به مسایل رفاهی ایثارگران و بازنشستگان افزود: رسیدن به سودآوری و تحقق اهداف بانک بدون توجه به رفاه نیروی انسانی را نمی توان موفقیت تلقی کرد.

 

شیری خاطرنشان کرد: همواره باید زمینه اطلاع مدیران از مشکلات مجموعه فراهم باشد زیرا بیان مشکلات نشان دهنده امیدوار بودن به حل آنهاست.

 

مدیرعامل پست بانک ایران، رسیدگی به مشکلات بازنشستگان را از اولویت های کار هیئت مدیره بانک دانست و تصریح کرد: واریز پرداخت های بازنشستگان قبل از شاغلین، پرداخت برخی وام های رفاهی و کمک به دفتر کانون بازنشستگان بانک از اقداماتی بوده که طی چند ماه اخیر انجام شده و سایر انتظارات آنان درحال پیگیری و رسیدگی است.

 

اسد گرامی مشاور مدیرعامل و مسئول امور ایثارگران بانک نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از وضعیت ایثارگران این بانک گفت: امنیت و توسعه فعلی کشور مدیون ازخودگذشتگی ایثارگران است و پست بانک ایران نیز به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از هر فرصتی برای تقدیر از این عزیزان استفاده می کند.

 

گفتنی است: در پایان این مراسم از سه همکار آزادگان دفاع مقدس به نمایندگی از آزادگان بانک با اهداء لوح تقدیر شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied