شمانیوز
شما نیوز

بازدید رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان بوشهر

محسن پدرام رییس هیات مدیره به همراه نجدی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفر به استان بوشهر از شعب بانک بازدید نمود.

بازدید رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان بوشهر

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این دوره از بازدیدها با هدف برقراری ارتباط مستقیم با کارکنان و ارزیابی عملکرد شعب، بررسی رعایت اصول مشتری مداری و موازین اخلاقی، تجزیه و تحلیل منابع استان به تفکیک شعب، نسبت مصارف به منابع و اقدامات انجام شده به منظور وصول مطالبات برگزار شد.

 

در بازدید از شعب خورموج، بهمنی، چغادک، ولیعصر، آبپخش و گناوه رهنمودهای لازم درخصوص بازاریابی، وصول مطالبات و ارسال اخطاریه ها، کنترل نسبت مصارف به منابع، برخورد مناسب با مشتریان، وضعیت ساختمانی شعب و غیره توسط رئیس هیات مدیره و مدیر امور استان ها ارائه گردید.

 

پدرام در بازدید از شعب استان بوشهر بر رعایت بهداشت اعتباری به منظور کاهش میزان مطالبات بانک و همچنین بر لزوم و ضرورت اهتمام به بازاریابی در راستای جذب منابع بیشتر و افزایش سهم بانک از بازارهای هدف تاکید کرد.

 

رییس هیات مدیره بانک ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های کارکنان استان، رعایت نسبت مصارف به منابع، تقویت حساب جاری، بهبود عملکرد دستگاههای pos و ATM ، فعالیت در راستای خط مشی ها و سیاست های بانک و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود را خواستار شد.

 

در ادامه نجدی، مدیر امور شعب استان ها نیز ضمن اعلام رضایت از عملکرد استان، ایجاد تناسب بین رشد منابع با سرانه لحاظ شده برای پرسنل، استفاده بهینه از خدمات الکترونیکی بانک، تاکید بر اهمیت موضوع قرض الحسنه در بخش تبلیغات و بازاریابی و همچنین وحدت رویه و همدلی بین همکاران برای تحقق اهداف عالیه بانک را ضروری دانست.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied