شمانیوز
شما نیوز

فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران

بانک کارآفرین در نظر دارد املاک مازاد خود در تهران را به‌صورت شش‌دانگی با شرایط پرداخت نقد/قرارداد اجاره به شرط تملیک، از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، بانک کارآفرین در نظر دارد املاک مازاد خود در تهران را به‌صورت شش‌دانگی با شرایط پرداخت نقد/قرارداد اجاره به شرط تملیک، از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

 

شرایط و نحوه شرکت در مزایده

  1. مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل 5% مبلغ پایه مزایده مندرج در آگهی است که می‌بایست توسط متقاضی به حساب مورد اشاره در برگ شرایط مزایده (قابل پرداخت در تمامی شعب بانک کارآفرین) واریز و اصل رسید آن با قید ردیف و مشخصات ملک انتخابی تحویل شود.
  2. متقاضیانی که جهت دریافت اسناد مزایده به‌صورت حضوری به بانک مراجعه می‌کنند، می‌بایست فیش واریزی به مبلغ 200.000 ریال به شماره حساب 9-651-01 به نام امور مالی بانک را نیز ارائه نمایند.
  3. بانک در قبول یا رد یک یا تمامی پیشنهادات مختار است.
  4. کلیه املاک مربوطه با وضع موجود و شرایط روز ملک به فروش می‌رسند و بانک تعهدی از بابت هرگونه تعمیرات، تجهیز ساختمان و یا پیگیری امور شهرداری‌ها اعم از قرارگیری در هرگونه طرح احتمالی شهرداری و تخلفات ساختمانی و یا اخذ عدم خلاف، پایان کار جدید ملک، و جرایم و عوارض تغییر کاربری و...نخواهد داشت و خریدار شخصاً مسئول پیگیری، اقدام و پرداخت هزینه‌های مربوطه می‌باشد.
  5. در مواردی که سهم‌الشرکه به‌صورت مشاعی واگذار می‌گردد، بانک هیچگونه مسئولیتی در قبال افراز سهم مشاعی و اخذ سند تفکیکی ندارد و خریدار شخصاً مسئول می‌باشد.
  6. در خصوص املاک عدم تخلیه (دارای متصرف)، بانک هیچگونه مسئولیتی در خصوص تخلیه ندارد و مسئولیت کامل رفع تصرف و تخلیه متصرف به عهده خریدار می‌باشد.

     

شرایط پرداخت بهای مورد معامله

 

50% بهای مورد معامله ظرف مدت 10 روز از تاریخ اعلام نتایج بازگشایی پاکت‌ها و مابقی مبلغ معامله پس از استعلام مربوطه از مراجع ذیربط و همزمان با انتقال قطعی مورد معامله و تحویل ملک به خریدار در دفتر اسناد رسمی دریافت می‌گردد.

 

گروه الف) قرارداد اجاره به شرط تملیک به‌صورت 50% بهای مورد معامله همزمان با انعقاد قرارداد، و 50% به‌صورت اقساط 24 ماهه با نرخ 18%

گروه ب) قرارداد اجاره به شرط تملیک به‌صورت 40% بهای مورد معامله همزمان با انعقاد قرارداد، و 60% به‌صورت اقساط 36 ماهه با نرخ 20%

گروه ج) قرارداد اجاره به شرط تملیک به‌صورت 30% بهای مورد معامله همزمان با انعقاد قرارداد، و 70% به‌صورت اقساط 48 ماهه با نرخ 22%

 

  1. نقدی
  2. قرارداد اجاره به شرط تملیک

     

در شرایط مساوی بودن قیمت پیشنهادی، تقاضای نقدی برای کلیه املاک در اولویت می‌باشد.

 

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت مورد واگذاری، بازدید و دریافت فرم شرکت در مزایده می‌توانند از تاریخ نشر آگهی ظرف مدت یک هفته در ساعات اداری (8 صبح لغایت 15 بعدازظهر) به نشانی تهران، خیابان ولی‌عصر، روبه‌روی درب اصلی پارک ملت، خیابان ناهید غربی، پلاک 97، ساختمان مرکزی بانک کارآفرین، طبقه سوم (اداره املاک و قراردادها) مراجعه نموده و یا با شماره تلفن‌های 26214975-021 و 6- 26215144-021 تماس حاصل نمایند.

 

متقاضیان می‌بایست پیشنهادات خود را تا تاریخ اعلام شده به آدرس تهران، صندوق پستی 4659-15875 و یا به صورت حضوری به نشانی ساختمان مرکزی بانک کارآفرین تحویل داده و رسید دریافت نمایند.

 

دریافت اسناد و شرایط شرکت در مناقصه

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied