شمانیوز
شما نیوز

مجری پروژه های ترمینال جدید و ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب شد

با حکم مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، "فرزاد همدانچی" به عنوان مجری پروژه های ترمینال جدید و ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب شد.

مجری پروژه های ترمینال جدید و ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرینا: علی رستمی با ابلاغ حکمی، فرزاد همدانچی را به سمت مجری پروژه های ترمینال جدید و ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد.

در حکم همدانچی آمده است :

نظر به برخورداری جنابعالی از مراتب تعهد، تخصص و تجربه و با عنایت به اشرافی که به پروژه ترمینال گالری سلام دارید و همچنین ضرورت آغاز پروژه ترمینال جدید در راستای ارتقای کیفیت خدمت رسانی و افزایش ظرفیت جابجایی مسافر، به موجب این ابلاغ به سمت " مجری پروژه های ترمینال جدید و ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)" منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بکار گیری همه امکانات و ظرفیت های موجود ،حسب اختیارات و امور محوله مساعی خویش را در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت شهر فرودگاهی مصروف دارید .

گفتنی است، همدانچی دانش آموخته مقطع کارشناسی معماری است و پیش از این در پروژه های عمرانی فرودگاهی فرودگاه کیش و فرودگاه امام خمینی (ره) فعالیت داشته و مدیر پروژه ترمینال گالری سلام و ترمینال جدید این فرودگاه نیز بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied