شمانیوز
شما نیوز

توزیع 231 هزار بسته مواد غذایی در مناطق محروم در روز "عید غدیر"

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از توزیع ۲۱۳ هزار اطعام در روز عید غدیر در ۵۰ نقطه محروم از ۱۴ استان کشور خبر داد.

توزیع 231 هزار بسته مواد غذایی در مناطق محروم در روز "عید غدیر"

به گزارش شمانیوز و به قنل از تسنیم؛ محمد مخبر در آیین ارسال 213 هزار بسته غذایی به‌ مناسب عید غدیرخم اظهار کرد: ماموریت اصلی ستاد اجرایی، توانمندسازی اقتصادی مردم در مناطق محروم با محوریت اشتغال است.

وی ادامه داد: بر این اساس در 6 هزار روستا در زمینه اشتغال‌زایی در حال فعالیت هستیم و سال گذشته 81 هزار شغل را ایجاد کردیم و امسال هم متعهد به ایجاد 100 هزار شغل شده‌ایم که در چهار ماه نخست سال از برنامه خود جلوتر هستیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند که ما از کمک‌های موردی در مناطق کم برخوردار غافل نشویم؛ کمک به بیماران سرطانی، کاشت حلزون گوش برای کودکان ناشنوا، وام قرض‌الحسنه و ...نمونه‌ای از این فعالیت‌ها هستند.

مخبر با اشاره به فعالیتهای ستاد در حوادث غیرمترقبه گفت: در حادثه سیل و پس از آن کمک‌های گسترده‌ای توسط ستاد به این مناطق شد؛ از جمله این خدمات توزیع بسته‌های مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، قند، شکر و ... در این مناطق بود.

وی تصریح کرد: امروز هم 213 هزار بسته مواد غذایی توسط نیروهای جهادی و مردمی بسته‌بندی می‌شود و تا روز عید غدیرخم در 50 نقطه از 14 استان کشور توزیع خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تصریح کرد: در برخی مناطق کم‌برخوردار استان تهران و حاشیه پایتخت نیز در روز عید غدیر 14 ایستگاه برای اطعام برپا می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied