شمانیوز
شما نیوز

ارائه آخرین دستاورد‌های شرکت شناسا در رویـداد «نوآوری در کـهکـشان پاسـارگاد»

رویـداد «نوآوری در کـهکـشان پاسـارگاد» به ابتکار و میزبانی شرکت شناسا- از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد- و با حضور مدیران این گروه، جمعی از بازیگران اکوسیستم نوآوری کشور و نیز نمایندگان شرکت‌ها و استارتاپ‌های عضو خانواده شناسا، در محل دانشگاه خاتم برگزار شد.

ارائه آخرین دستاورد‌های شرکت شناسا در رویـداد «نوآوری در کـهکـشان پاسـارگاد»

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، بر اساس این خبر، این رویداد با هـدف هم‌اندیشی و هم‌افزایی مدعوین، معــرفی کسب و کارهای نوآور سرمایه‌گذاری شده توسـط شرکت شناسـا و همچنین تقویت و توان‌افـزایـی شبکه متعاملین این مجموعه برگزار شد. در بخشی از این رویداد، 21 تیم از استارت‌آپ‌های شناسا حضور داشتند که به ارائه آخرین دستاوردها و محصولات خود در حوزه‌های تخصصی گوناگون پرداختند. همچنین این رویداد فرصتی برای آنها فراهم آورد تا علاوه بر معرفی کسب و کار خود، بتوانند از نظرها، پیشنهادها و همچنین فرصت‌های کسب و کاری بالقوه، از زبان مدیران حاضر در رویداد شوند. بازدیدکنندگان از این کسب و کارها نیز ضمن آشنایی بیشتر با عملکرد و موفقیت‌های مجموعه سبد سرمایه شناسا، در خصوص فرصت‌های کسب و کاری متناظر به بحث و تبادل نظر پراختند.

 

طنین پرداز پاسارگاد (توانبخشی شنوایی در حوزه سیستم کاشت حلزون شنوایی و تشخیص نارسایی شنوایی)، پداسیس (تجهیزات توانبخشی حرکتی با تکنولوژی روباتیک)، پارس تراوا توان افزای ذهن (تولید و ارائه خدمات در بخش تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و تحقیقاتی بر پایه الکترومغناطیس)، فن آسا (قاشق مخصوص بیماران مبتلا به پارکینسون)، آسانیسم (پلتفرم ارائه دهنده خدمات پرستار سالمند و پرستار کودک در منزل) و اسمارت مدیکو (اپلیکیشن مراقبت های روزانه فرد مبتلا به دیابت) از تیم‌های حاضر در رویداد، در حوزه سلامت بودند. همچنین تستیک (پلتفرمی برای هوشمندسازی آموزش و ارتباط بیشتر بین کادر مدرسه، دانش آموزان، خانواده و مشاوران)، کتاب پلاس (پلتفرم ارتباطی دینفعان کتاب شامل ناشران، فروشگاه هاو خریداران کتاب)، داستانپ (کسب و کار نوپا در حوزه سرگرمی و آموزش کودکان) و بلدشو (بستر آنلاین ترجمه و دوبله ویدیوهای آموزشی به زبان فارسی) تیم‌های فعال در حوزه ادتک و کیدتک حاضر در این رویداد بودند.

 

پرآب (مدیریت پروژه های آب و برق)، فیدیلیو (تولید محتوا در صنایع غذایی اعم از رستوران ها، کافه ها و شیرینی فروشی ها)، تری دی فست (خدمات پرینتر سه بعدی)، کی کوجا (موتور جستجوی مقاصد گردشگری بر پایه لوکیشن)، فیکس شو (خدمات آنلاین اتومبیل در محل مشتری)، لینکپ ( ارائه راهکارهای یکپارچه اینترنت اشیا)، رایفای ( اولین پلتفرم تیلیغاتی بر بستر وایفای) فاندوران ( ایجاد بستری برای تعریف پروژه‌های نوآورانه در حوزه‌های مختلف مانند طراحی محصول، بازی، کتاب و محیط زیست و جذب سرمایه جمعی برای تأمین مالی آن‌ها) پارس سدکو (هوشمندسازی عملیات تمیزکاری خطوط لوله) و ویلرنو (آموزش زبان بر مبنای استاندارد CEFR و با استفاده از قطعات فیلم های روز دنیا) تیم‌های فعال در سایر حوزه ها بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied