شمانیوز
شما نیوز

مراسم تجلیل از ایثارگران بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد

به مناسبت 26 مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان دلاور به میهن، مراسمی به منظور پاسداشت مجاهدت ها و دلاوری های همکاران ایثارگر، برگزار شد.

مراسم تجلیل از ایثارگران بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این مراسم دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان و هفته ایثار و مقاومت به همکاران، بیان داشت: جا دارد تا از همه کسانی که در حفاظت از تمامیت ارضی کشورمان در دوران دفاع مقدس و پس از آن به عنوان جلوه های ایثار و از خودگذشتگی به جامعه معرفی شدند قدردانی کنیم.

 

وی افزود: آنچه امروز داریم ثمره مقاومت ها و ایستادگی های رزمندگان، جانبازان و ایثارگران است، کسانی که بزرگترین سرمایه خود را که جانشان بود در طَبَق اخلاص گذاشته تا دشمن را از نقشه شومی که داشت نا امید کنند و به عقب برانند. امروز هم باید این جلوه های ایثار و فداکاری را بتوانیم در جای جای کشورمان حس کنیم و آن را توسعه دهیم.

 

دکتر مرتضی اکبری با اشاره به عملکرد کارکنان بانک برای ارائه خدمت به هموطنان تاکید داشت: در بانک قرض الحسنه مهرایران به حمد الله روحیه فداکاری در بدنه اجرایی و به ویژه شعب بانک به خوبی دیده می شود و وظیفه ماست که این روحیه را تقویت کنیم.

 

وی ادامه داد: امروز بانک به لحاظ عملکردی و دستاوردها شرایط مطلوبی دارد و تردید ندارم اگر این روحیه ایثارگری تقویت شود شاهد به بار نشستن زحمات همکارانمان و اعتلای نام بانک قرض الحسنه مهرایران در اقتصاد کشور خواهیم بود.

 

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران خاطرنشان کرد: لازمه تقویت روحیه ایثارگری آن است که پیام رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس به خوبی به همکاران منتقل شود.

 

در ادامه جلسه، ایثارگران بانک قرض الحسنه مهرایران به ذکر خاطرات و دیدگاه های خود در دوران دفاع مقدس پرداختند و در انتها با اهدای لوح یادبود از سوی مدیرعامل، رییس و اعضای هیات مدیره از جانفشانی های آنان تجلیل به عمل آمد.

 

در متن این لوح سپاس آمده است:

 

« حفظ ثبات و امنیت کشور و حرکت پرشتاب ایران اسلامی به سمت رشد و توسعه همه جانبه، مرهون سعی بی بدیل و تلاش دلاورمردانی است که فداکارانه و ایثارگرانه جان خویش را در طبق اخلاص نهادند و تا پای جان خویش از سرحدات ایران همیشه سرفراز ، دفاع نمودند.

 

بی تردید یاد و خاطره این تلاش مقدس، در ذهن یکایک زنان و مردان قدرشناس این مرز و بوم پایدار خواهد ماند و نسل های آینده نیز از این رشادت و پایمردی به نیکی یاد خواهند کرد.

 

و اینک، خداوند متعال را شاکریم که در چهارمین دهه حیات عزتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی، دفتر استواری و پایمردی شما عزیزان جانباز هنوز و هماره گشوده است و توفیق یافته ایم که شاهد تداوم این همت والا، در عرصه خدمت به مردم غیور این مرز و بوم در قالب گستراندن چتر مهر و مهربانی شما در بانک قرض الحسنه مهر ایران باشیم.

 

همت سترگ شما را ارج می نهم و سلامت و بهروزی شما را از خداوند متعال مسالت می نمایم.

 

مهر وجودتان همواره درخشان ، گامهایتان استوار و توفیق روزافزون رفیق و یارتان باد.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied