شمانیوز
شما نیوز

رونمایی از نوسازی ناوگان موتوری توزیع‌کنندگان شبکه پستی

مراسم رونمایی از نوسازی ناوگان موتوری توزیع‌کنندگان شبکه پستی با حضور حسین نعمتی معاون وزیر ارتباطات، سلیمان توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، محمدی مدیرعامل شرکت نیرو محرکه و جمعی از مدیران شرکت پست و توزیع‌کنندگان این شرکت، برگزار شد.

رونمایی از نوسازی ناوگان موتوری توزیع‌کنندگان شبکه پستی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، سلیمان توکلی، در این مراسم با اشاره به تفاهمنامه منعقد شده با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: بانک قرض الحسنه مهرایران امروز متولی منابع مالی پروژه‌ی نوسازی ناوگان موتوری شرکت پست است.

 

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران ادامه داد: ما در این مسیر به محیط زیست کمک کردیم؛ زیرا آلودگی یک موتور بین 7 تا 13 برابر وانت‌پیکان است. در حال حاضر 1916 فقره تسهیلات برای نوسازی ناوگان پرداخت شده و 234 فقره تسهیلات دیگر هم در دست اقدام است که در مجموع 140 هزار و 800  میلیون ریال تسهیلات برای این موتور‌ها پرداخت شده است.

 

در ادامه، حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست در این مراسم اظهار داشت: شبکه پستی کشور رسالت و اهمیت زیادی در ارائه خدمت به شهروندان اقصی‌نقاط کشور از شهر و روستان و بخش و کلان‌شهر دارد و این ماموریت هر روز رو به رشد است.

 

وی افزود: برای این که این شبکه پایدار و مستدام باشد و به ماموریت خود عمل کند، توجه به بخش‌های مختلف انکارناپذیر است. ناوگان موتوری هم از بخش‌های جدی است که با حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و شرکت نیرومحرکه نوسازی شده است.

 

مدیرعامل شرکت ملی پست ادامه داد: بیش از 2000 دستگاه موتور به این عرصه اضافه و ناوگان موتوری پست نوسازی شده است؛ اما این شروع کار ماست. امیدواریم در قدم بعدی سال آینده بتوانیم ناوگان موتوری را به موتور‌های برقی مجهز کنیم. این اقدامات در راستای توجه به محیط زیست انجام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied