شمانیوز
شما نیوز

بانک تجارت به طرح های منطقه گل گهر تسهیلات پرداخت می کند

بانک تجارت تسهیلاتی در اختیار پروژه های شرکت معدنی و صنعتی گل گهر قرار می دهد.

بانک تجارت به طرح های منطقه گل گهر تسهیلات پرداخت می کند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت عصر امروز طی دیداری با جمشید ملارحمان در محل دفتر شرکت گل گهر، با تاکید بر مطلب فوق، تصریح کرد: این بانک تسهیلاتی در اختیار پروژه های شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، طرح گندله سازی خرامه و سایر طرح های توسعه منطقه گل گهر قرار می دهد.

دولت آبادی که همراه با تیم اعتباری و ارزی بانک تجارت در این جلسه حضور یافته بود، افزود: این بانک در عین حال به منظور تضمین اوراق صکوک اجازه، همکاری های لازم را با شرکت های منطقه گل گهر انجام خواهد داد.

در این جلسه جمشید ملارحمان ضمن ابراز قدردانی از مدیر عامل بانک تجارت در ارتباط با همکاری با مجموعه شرکت های گل گهر، به معرفی وضعیت جاری شرکت و طرح های در دست اقدام پرداخت.

ملارحمان به فرصت های سرمایه گذاری منطقه گل گهر اشاره کرد و خواستار تعمیق همکاری های دوجانبه شد. مدیر عامل بانک تجارت نیز ضمن ارزنده شمردن روابط موجود میان دو مجموعه، از موافقت مجموعه متبوع خود برای گسترش روابط دو طرف خبر داد و بر آن تاکید کرد.

لازم به یادآوری است که اخیرا در راستای افزایش همکاری های دو طرف، بانک تجارت پروانه بهره برداری معدن گل گهر را به عنوان وثیقه پذیرفت که این امر با استقبال فعالان بخش معدن مواجه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied