شمانیوز
شما نیوز

در مجلس هفتم‌مادر شهید عبدالرضا ترکمان در شهر ارومیه:

حضور مدیریت روابط عمومی مجتمع های مس سونگون و سرچشمه به همراه مسئول امور ایثارگران

مادر شهید عبدالرضا ترکمان از شهدای شرکت ملی صنایع مس ایران چتد روز قبل وداع حق را لبیک‌گفته به دیدار معبود شتافت.

حضور مدیریت روابط عمومی مجتمع های مس سونگون و سرچشمه به همراه مسئول امور ایثارگران

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی مس منطقه آذربایجان(مس سونگون): جمعه 25 مرداد ماه مجلس هفتم مادر شهید عبدالرضا ترکمان از شهدای شرکت ملّی صنایع مس ایران در شهر ارومیه منعقد گردید.محمد حسین ایازی مدیر روابط عمومی و نظارت بر خدمات مجتمع مس سونگون، محمدرضا رجب پور مدیر روابط عمومی و محمدرضا نوغانیان مسئول امور ایثارگران مجتمع مس سرچشمه با حضور در سر مزار، منزل و مجلس هفتم ام الشهید و نثار فاتحه برای روح آنمرحومه و شهید معظم خود را در این غم شریک دانسته و بر ای آنمرحومه علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت نمودند.

فرق مادر شهید با مادران دیگر زمین در این خلاصه میشود:مادر شهید پیش از آنکه «مادر شهید» شود شهید میشود.

ح3

آشنایی با شهید عبدالرضا ترکمان

ح9

شهید بزرگوار عبدالرضا ترکمان فرزند محمدتقی به سال 1332 در شهرستان باختران متولد گردید.تفکرات و عقاید مذهبی خانواده او را از سالهای جوانی با جریانات و گروههای مذهبی ضد رژیم شاهنشاهی آشنا کرد. پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز با همین احساس تعهد و وظیفه به همراه گروههای مبارز مجتمع شهرمس سرچشمه در کار سازماندهی اولین کمیته های انقلاب همکاری مستمر و نزدیک داشت. وی در سال 1356 به استخدام شرکت ملی صنایع مس ایران در آمد و در امور معدن مشغول به کار شد. با شروع جنگ تحمیلی، به همراه دیگر بسیجیان استان به جبهه های نبرد عازم گردیده و در تاریخ 3/12/1360 در منطقه عملیاتی بستان به فیض به عظیم شهادت نایل آمد. از وی دو پسر به نامهای توحید و وحید به یادگار مانده است.

فرازهایی از وصیت نامه شهید عبدالرضا ترکمان

همانا خداوند جانها و اموال مؤمنان را به بهای بهشت خریداری کرده، آنها در راه خدا جهاد کنند که دشمنان دین را به قتل برسانند و یا خود کشته شوند . بارالها! ما به خدایی ات قسم می خوریم که همیشه یار و پشتیبان انقلاب باشیم، چون یاری تو یاری اسلام و مسلمین است. چون راه تو راه حسین (ع) و راه همه شهدای بحق اسلام می باشد . از امت مسلمان و مبارز می خواهم که همیشه یاور و پشتیبان اماممان باشند. از روحانیت مبارز و متعهد پشتیبانی نمایند و این را بدانند که اگر روحانیت شکست بخورد اسلام شکست خورده است.به امید پیروزی حق بر باطل

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied