شمانیوز
شما نیوز

بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان وعشایر

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان وعشایر

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، دکتر اکبری ضمن بازدید از این نمایشگاه که با هدف نمایش توانمندی‌های روستاییان برپا شده بود، در برخی از غرفه ها حضور یافت و با مسئولان غرفه ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

وی با حضور در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به مشارکت های بانک قرض الحسنه مهرایران با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای توانمندسازی روستاهای کشور بیان داشت: در این همکاری ها بیش از ۲۷ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به روستاهای ۱۸ استان کشور پرداخت شده است.

 

دکتر مرتضی اکبری افزود: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در روستاها به تامین مالی برای توسعه بخش کشاورزی و دامپروری کمک می کند و مانع از مهاجرت روستاییان به شهرها خواهد شد.

 

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: پرداخت وام اشتغال روستایی با هدف کاهش بیکاری و ایجاد رونق اقتصادی در مناطق روستایی و عشایری از جمله اقدامات موثری است که بانک قرض الحسنه مهرایران با همکاری بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دستور کار خود قرار داده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied