شمانیوز
شما نیوز

امام جمعه ملایر:

درمان تامین اجتماعی پشتوانه و دلگرمی بیمه شدگان است

امام جمعه ملایر ضمن توصیه مدیران و همکاران به تکریم و بزرگداشت مراجعین به واحدهای سازمانی گفت: کار و خدمات تامین اجتماعی از برکات الهی است و بیمه شدگان و کارگرانی که در این سازمان حق بیمه پرداخت می کنند آن را پشتوانه بزرگی برای خود می دانند که حفاظت و پاسداشت این امانت به عهده شماست.

درمان تامین اجتماعی پشتوانه و دلگرمی بیمه شدگان است

به گزارششمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری در آئین جشن غدیر که در بیمارستان دکتر غرضی ملایر برگزار شد،  با بیان اینکه خداوند با واقعه غدیر نعمت را بر مسلمانان تمام کرد، افزود: دین بدون امامت و ولایت ناقص است.

وی اظهار داشت: اعلام جانشینی امیر مومنان علی(ع) از سوی پیغمبر اسلام(ص)، نشان دهنده اهمیت مساله امامت و ولایت و وحدت در دین اسلام است، درس بزرگی که نیاز جامعه امروز است.

امام جمعه ملایر درک پیام غدیر را موجب حرکت امت اسلامی در راه صحیح دانست و ادامه داد: واقعه غدیر به امت اسلامی می آموزد که مدیریت جوامع اسلامی باید در دست کسانی باشد که امیرالمومنین (ع) را معیار و شاخص قرار می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین برقراری امامت و ولایت را تکمیل کننده توحید و نبوت دانست و بیان کرد: پیامبر (ص) پیام آور و سفیر خداست.

امام جمعه ملایر ادامه داد: ولایت مداری تنها محبت اهل بیت(ع) نیست بلکه با تمام وجود باید مطیع امر اهل بیت(ع) بود و به آنها پناه برد.

وی با تاکید بر اینکه تکلیف ما در زمان غیبت مراقبت از دین، مخالفت با هوای نفس و مطیع امر ولی فقیه بودن است، تاکید کرد: امروز مدیر ولایی کسی است که همانند امیر مومنان (ع) خود را در هر شرایطی و بدون هیچگونه تاثیرپذیری در رفتار و کردارش خدمتگزار مردم بداند.

امام جمعه ملایر از خدمات تامین اجتماعی به مردم شهرستان ملایر ابراز رضایت کرد و گفت: امیدواریم این خدمات تداوم یابد و رضایتمندی حداکثری بیمه شدگان را به دنبال داشته باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied