شمانیوز
شما نیوز

برگزیدگان سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان معرفی شدند

سومین جشنواره ورزشی استان تهران با حضور 720 نفر از ورزشکاران با برگزاری مسابقه تنیس روی میز در تاریخ 15 و 16 مردادماه سال جاری به کار خود پایان داد و به مناسبت همزمانی با عید سعید غدیر خم و در آستانه بزرگداشت «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقات ورزشی بازنشستگان استان تهران با حضور سرپرست محترم صندوق، مسئولین ورزشی شهر تهران، ورزشکاران و منتخبین بازنشستگان در محل بنای تاریخی ناصرالدین میرزا برگزار شد.

 برگزیدگان سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان معرفی شدند

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندو ق بازنشستگی کشوری، در این مراسم که با حضور سرپرست، مدیران و معاونان صندوق بازنشستگی کشوری در عمارت تاریخی ناصرالدین میرزا برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و مدال از 60 نفر ورزشکار برگزیده زن و مرد در شش رشته ورزشی تقدیر به عمل آمد.

 

مسابقات استانی سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان از اردیبهشت ماه بصورت همزمان در مراکز استان ها برگزار و در مردادماه سال جاری به کار خود پایان  داد. 

 

گفتنی است در این جشنواره حدود 7675 نفر ورزشکار در شش رشته ورزشی در سراسر کشور به رقابت پرداخته و یک فضای پرنشاط و جوانمردانه عناوین اول تا سومی مسابقات در هر رشته ورزشی را کسب کرده اند و نفرات اول هر رشته در بخش خانم ها و آقایان جهت حضور در رقابت های کشوری تهران در آبان ماه 98 معرفی می شوند.

 

جدول آماری ورزشکاران حاضر در دوره های مختلف جشنواره ورزشی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری نشان دهنده افزایش شرکت کنندگان و جذب بازنشستگان به این برنامه فرهنگی و اجتماعی است.

 

 

لازم به ذکر است ترغیب بازنشستگان به فعالیت های ورزشیِ «سلامت محور» از جمله ورزش همگانی و فعالیت های بدنی برنامه ریزی شده به منظور «نشاط و تندرستی» در جامعه و جلوگیری از فقر حرکتی از اهداف برگزاری جشنواره ورزشی بازنشستگان می باشد که در این زمینه صندوق بازنشستگی کشوری سعی دارد  گامی اساسی در توسعه فعالیت های ورزشیِ «سلامت محور» بردارد و با استفاده از ظرفیت ها مراکز متولی امر و بر اساس مسولیت اجتماعی خود، بازنشستگان را بعنوان «سفیران سلامت و نشاط» به جامعه معرفی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied