شمانیوز
شما نیوز

نماینده دامغان: پست‌بانک‌ایران عامل مهمی برای توسعه‌و‌آبادانی روستاهاست

ابوالفضل حسن‌بیگی نماینده شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح باجه بانکی روستاهای کلاته ملا، صیدآباد و مهماندوست این شهرستان گفت: پست بانک ایران، عامل مهمی برای توسعه‌و‌آبادانی روستاهاست.

نماینده دامغان: پست‌بانک‌ایران عامل مهمی برای توسعه‌و‌آبادانی روستاهاست

 به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی با اشاره به اهمیت و نقش مهم حضور این بانک در روستاهای کشور بر لزوم حمایت همه‌جانبه مردم، شورا و دهیاری تاکید کرد: هیچ بانکی مانند پست بانک نمی تواند در روستاها بصورت همه جانبه پاسخگوی نیازهای روستائیان باشد.

 

حسن‌بیگی ضمن تقدیر از پست بانک استان و با اشاره به توسعه فعالیت باجه‌های بانکی درسطح استان و افتتاح چند باجه جدید در روستاها گفت: پست بانک ایران امین مردم در روستاهاست و توسعه اقتصادی و احیای روستاها بی شک با وجود این بانک محقق خواهد شد و مردم باید نسبت به سپرده‌گذاری و هدایت سرمایه های نقدی خود به این بانک معتبر و مردمی تلاش کنند. 

 

وی با اشاره به هدف عالی انقلاب اسلامی ایران در رسیدگی به روستائیان و بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری در حمایت و توسعه همه‌جانبه روستاها افزود: وجود این بانک در روستاها به مثابه آب شرب و برق و جاده است و از اهمیت این موضوع نباید غافل بود.

 

حسن بیگی تصریح کرد: افزایش سطح مطالبات و انتظارات مردم و افزایش سطح تولید زیرکشت در کشاورزی در روستاها، نشان از نیاز مبرم به وجود یک بانک تخصصی در این مناطق است و تنها بانکی که در این زمینه می تواند گره گشای روستائیان باشد پست بانک ایران است.

 

علی اصغر مجد فرماندار شهرستان دامغان نیز ضمن قدردانی از پست بانک استان سمنان به جهت تلاش‌های صورت گرفته برای ایجاد و فعال نمودن باجه های بانکی درسطح استان گفت: افتتاح پست بانک در روستا به معنای ایجاد یک ظرفیت جدید و ارزشمند برای این مناطق و تقویت بنیه اقتصادی و عملیات اقتصادی در روستاهاست و باید از پست بانک نهایت بهره را بصورت کمی و کیفی ببریم.

 

همچنین سیدابوالحسن موسوی مدیر شعب پست بانک استان سمنان با اشاره به حضور پرشور روستائیان در مراسم افتتاح این باجه‌ها اظهارداشت: پست بانک درراستای منویات مقام معظم رهبری، نقش بسیار مهمی در اقتصاد مقاوتی درکشور دارد و توسعه اقتصادی روستا با حضور این بانک بسیار مهم است و حضور پرشور مردم روستا در این مراسم نشان از آگاهی آنان به این مهم است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied