شمانیوز
شما نیوز

پایان دوازدهیمن دوره مسابقات فوتسال ایمیدرو و شرکت های تابعه

دوازدهمین دوره از مسابقات فوتسال ایمیدرو روز جمعه مورخ یکم شهریور ماه 1398 به کار خود خاتمه داد.

پایان دوازدهیمن دوره مسابقات فوتسال ایمیدرو و شرکت های تابعه

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی مس منطقه آذربایجان(سونگون): دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال ایمیدرو که با میزبانی مجتمع مس سونگون در کنار شرکت ملّی صنایع مس ایران و ایمیدرو در تبریز برگزار گردید عصر امروز با برگزاری مراسم اختتامیه به صورت رسمی به کار خود خاتمه داد.

در این مسابقات تیم فولاد سپاهان اصفهان توانست با برتری 5 بر یک مقابل فولاد هرمزگان به عنوان قهرمانی دست باید. در بازی رده بندی این دوره از مسابقات نیز تیم الف شرکت ملّی صنایع مس ایران توانست با نتیجه دو بر یک از سد تیم ذوب آهن اصفهان بگذرد و به مقام سوم این دوره دست یابد.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات از تیم های اول تا سوم تقدیر و تجلیل شد. همچنین کمیته اجرایی و انظباطی این دوره از مسابقات با صدور پیامی از تیم ها و عوامل برگزاری مسابقات تقدیر نمودند که متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

با سلام،

خدا را شاکریم که توفیق برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات ورزشی ایمیدرو و شرکتهای تابعه با همکاری و همدلی شما عزیزان در رشته ورزشی فوتسال شامل حال ما گردید.

بی شک لبخند رضایت کارکنان ورزشکار و ایجاد فضای رقابتی توام با رفاقت در سطح شرکتها ،تحمل سختیهای این مسیر را تسهیل نموده و انگیزه ما را در تداوم و استمرار این برنامه  ورزشی دو چندان می نماید .

بر خود لازم می دانیم بدینوسیله  از زحمات  تمامی کسانی که مارا در ادامه بهتر این مسیر و اجرای مناسب تر این مسابقات یاری نمودند تشکر ، و مراتب قدردانی خود رااز کلیه نمایندگان ،سرپرستان ، مربیان ورزشی و بازیکنان شرکتها ، مجتمع ها و طرح های تابعه اعلام نماییم .

تقدیر و تشکر ویژه از  میزبانی بسیارخوب شرکت صنایع ملی مس ایران  ،جناب آقای سعد محمدی مدیرعامل محترم شرکت مس  و حامی همیشگی ورزش ،

 جناب آقای ضیغمی ریاست حوزه ریاست و مدیر روابط عمومی شرکت ملی مس

 جناب آقای شریفی مدیر محترم مجتمع مس آذربایجان

جناب آقای ایازی مدیر محترم روابط عمومی مجتمع مس آذربایجان 

جناب آقای شایگان عضو محترم کمیته برگزاری مسابقات ایمیدرو و شرکتهای تابعه و هیات همراه ایشان 

و در نهایت از برادر بزرگوار جناب آقای شکاری عزیز

که با توجه به مشقات و سختی ها توانستند  به خوبی و با نظم و برنامه ریزی دقیق مسابقات را اجرا نمایند.  

به امید دیدار مجدد شما در سالهای آینده  ،موفق و پیروز و سربلند باشید.

رئیس و اعضای کمیته اجرایی و انضباطی دوازدهمین دوره مسابقات ورزشی ایمیدرو و شرکتهای تابعه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied