شمانیوز
شما نیوز

طی مرداد ماه رقم خورد؛

معامله ۸۳ هزار میلیارد ریال انواع محصول در بورس کالای ایران

تالارهای مختلف بورس کالای ایران طی مرداد ماه سال ۹۸، شاهد معامله یک میلیون و ۴۵۴ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸۳ هزار میلیارد ریال بود.

معامله ۸۳ هزار میلیارد ریال انواع محصول در بورس کالای ایران

به گزارش شمانیوز به نقل از کالاخبر، طی مدت مذکور تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران شاهد معامله افزون بر ۸۰۲ هزار و ۱۵۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۵ هزار و ۱۲۹ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی بود.در این تالار بالغ بر ۱۹۳ هزار و ۸۲۶ تن انواع قیر، ۲۰۸ هزار و ۲۴۰ تن انواع مواد پلیمری و ۹۷ هزار و ۸۷۹ تن مواد شیمیایی معامله شد.

 

از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۱۹۴هزار و ۸۰ تن وکیوم باتوم، ۱۷ هزار و ۴۳۴ تن گوگرد، ۳ هزار و ۲۲۴ تن عایق رطوبتی، یک هزار و ۵۰۰ تن کک، ۷۰ تن آرگون، ۲۰۰ تن روغن پایه و ۸۸ هزار و ۵۰ تن لوب کات اشاره کرد.تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز طی مرداد ماه میزبان معامله ۶۵۰ هزار و ۵۶ تن انواع کالا به ارزش ۳۸ هزار و ۳۴۱ میلیارد ریال بود.

 

در این تالار ۶۲۳ هزار و ۷۲۵ تن انواع فولاد، ۱۰ هزار و ۴۵۵ تن انواع مس، ۴۸۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳۶ تن کنسانتره،  ۱۴هزار و ۸۶۰ تن آلومینیوم و ۳۴ کیلو گرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.همچنین ۱۵ کیلوگرم زعفران رشته نیز در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران به فروش رسید.

 

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز طی مدت مذکور معامله ۲ هزار و ۲۲۱ تن کالا را تجربه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied