شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

لیست قیمت اتصالات مانیسمان بنکن در سایت پایپ کالا

لوله‌های فلزی به علت طبیعت خود توانایی تغییر شکل و یا تغییر سایز ندارند و بصورت شاخه 6 متری تولید شده و موجود هستند. هنگامی که نیاز به تغییر سایز لوله وجود داشته باشد و یا نیاز باشد سیال مورد نظر 90 درجه تغییر جهت دهد لازم است که از اتصالات استفاده شود.

 لیست قیمت اتصالات مانیسمان بنکن در سایت پایپ کالا

لوله و اتصالات مانیسمان بیشترین کاربرد را در موتورخانه ساختمان و در پروژه‌های صنعتی دارند، از این رو پایپ کالا با انجام واردات اتصالات مانیسمان بنکن آماده همکاری با پروژه‌ها و همکاران محترم است. لیست قیمت اتصالات مانیسمان بنکن در سایت پایپ کالا موجود است.

 

WhatsApp Image 2019-08-24 at 7.08.28 PM

 

اتصالات مانیسمان بنکن شامل چه مواردی است؟

اتصالات مانیسمان بنکن شامل زانویی مانیسمان برای تغییر جهت جریان 90 درجه و 45 درجه، سه راهی مانیسمان برای انشعاب گرفتن مساوی و تبدیلی، تبدیل مانیسمان برای تغییر سایز و کپ مانیسمان برای کور کردن و مسدود کردن خط لوله کشی است. لیست قیمت اتصالات مانیسمان بنکن در سایت پایپ کالا موجود هستند.

 

اتصالات مانیسمان بنکن

اتصالات بسته به نوع ساخت به دو دسته اتصالات درزدار و اتصالات مانیسمان دسته بندی می‌شوند، اتصالات مانیسمان برخلاف اتصالات درزدار در بدنه خود هیچ درز جوشی نداشته و بصورت بدون درز درز ساخته می‌‌شوند.

اتصالات  بنکن از دسته‌ی اتصالات مانیسمان هستند که پایپ کالا وارد کننده عمده این نوع از اتصالات فلزی بوده و لیست قیمت اتصالات مانیسمان بنکن در سایت پایپ کالا موجود است.

اتصالات مانیسمان تفاوت‌هایی با اتصالات درزدار دارند که مهمترین تفاوت این دو دسته از اتصالات فلزی در روش ساخت آنها است. در فرایند ساخت اتصالات درزدار برخلاف اتصالات مانیسمان از درز جوش استفاده شده است که همین درز جوش نقطه ضعف اتصالات فلزی محسوب می‌شود که تحمل دمایی و فشاری کمتری نسبت به اتصالات مانیسمان بنکن دارند.

لیست قیمت اتصالات مانیسمان بنکن نسبت به لیست قیمت اتصالات درزدار بالاتر است که دلیل آن سخت و زمان‌برتر بودن فرایند تولید و ساخت اتصالات مانیسمان است.

 

WhatsApp Image 2019-08-24 at 7.08.33 PM

ضخامت‌های اتصالات مانیسمان بنکن

پایپ کالا به عنوان واردکننده اتصالات مانیسمان بنکن دارای سبد کالایی کامل از نظر ضخامت و سایز این اتصالات است.

سایزها و ضخامت‌های اتصالات مانیسمان طبق استاندارد ASME B16.9  و طبق مبنا Sch مشخص می‌شود. ضخامت‌های نرمال در بازار لوله و اتصالات ایران طبق استاندارد SchSGP، SchSTD، Sch40، Sch80، Sch160 هستند که لیست قیمت تمام ضخامت‌ها از اتصالات مانیسمان بنکن در سایت پایپ کالا موجود است.

ضخامت‌های اتصالات بر مبنای Sch سنجیده می‌شود و هرچه عدد کنار مبنا Sch بالاتر رود، اتصالات مانیسمان دارای ضخامت بیشتر است و به طبع دارای لیست قیمت بالاتری هستند. به عنوان مثال زانویی مانیسمان سایز 1 اینچ در ضخامت Sch80 دارای قیمت بالاتری نسبت به زانویی مانیسمان سایز 1 اینچ و در ضخامت Sch 40 است.

 

اندکی در مورد اتصالات مانیسمان بنکن

اتصالات مانیسمان بنکن شناخته شده کشور چین است که استاندارد آلیاژ آن طبق ASTM A234 WPB و استاندارد ابعادی آن طبق ASME B16.9 است.

آرایش لبه‌های ابتدایی و انتهایی اتصالات بصورت پخ خورده و یا beveling است که نحوه اتصال جوشکاری آن به لوله مانیسمان بصورت Butt weld است.

اتصالات مانیسمان بنکن علاوه بر موارد ذکر شده دارای چهار راه و بند (زانو 180 درجه) نیز است که از مزایای اتصالات بنکن این است که سایر برندها از این سبد کالایی کامل برخوردار نیستند.

موجودی اتصالات مانیسمان بنکن شامل موارد زیر است:

  • اتصالات مانیسمان بنکن رده SGP: شامل زانو، سه راهی و از سایز 2.1/2 اینچ تا 24 اینچ 
  • اتصالات مانیسمان بنکن رده STD: شامل زانویی، سه راهی، تبدیل و کپ و از سایز 12 تا 24 اینچ 
  • اتصالات مانیسمان بنکن رده 40 و 80: شامل تمام انواع و در تمامی سایزها 

علاقه مندان برای مشاهده لیست قیمت اتصالات بنکن و نحوه همکاری به سایت پایپ کالا می‌توانند به آدرس www.pipekala.com مراجعه و یا با شماره‌های 02155696808 و 02155696809 در ارتباط باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied