شمانیوز
شما نیوز

نحوه تعامل شعب با مشتریان بانک مسکن رصد شد

مدیر امور استان‌ها و بازاریابی بانک مسکن با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان (Call Center) ضمن پاسخگویی به سوالات مخاطبان بانک، در جریان برخی انتقادها از عملکرد شعب قرار گرفت.

 نحوه تعامل شعب با مشتریان بانک مسکن رصد شد

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، محمود لاری با اشاره به حضور خود در مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن برای پاسخگویی به سوالات مخاطبان این بانک به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: خوبی حضور در این مرکز این است که مدیران در جریان میزان دانش و اطلاعات بانکی همکاران شعب در شهرهای مختلف قرار می‌گیرند و بازتابی از نوع برخورد آنها با مشتریان و میزان رعایت اصول مشتری‌مداری قرار می‌گیرند.

 

وی با بیان اینکه از اظهارات تماس‌گیرندگان تا حدودی می‌توان به نوع برخورد همکاران شعب با مشتریان بانک مسکن پی برد، اظهار کرد: عمده همکاران ما در سراسر کشور در این زمینه نمره نسبتا خوبی دریافت می‌کنند، اما در برخی موارد نتوانسته‌اند مشتری را کاملا توجیه کنند که در نتیجه مشتری با مرکز ارتباط با مشتریان موضوع را در میان می‌گذارد.

 

لاری با بیان اینکه برخی از تماس‌ها مربوط به مواردی بوده که مشتریان به دلیل ناآگاهی از ضوابط بانک، معاملاتی را انجام داده‌اند و اکنون انتظار پشتیبانی تسهیلاتی خارج از ضوابط را دارند، گفت: در برخی موارد نیز مشتریان درخواست ارزیابی ملک قبل از انجام معامله توسط کارشناس بانک را داشته‌اند که چنین درخواستی اصلا میسر نیست. مادامی که دوره سپرده‌گذاری تسهیلات‌گیرنده در صندوق یکم تشکیل نشده، نمی‌توان برای وی تشکیل پرونده داد و مدارک ملک را به طور کامل ارزیابی کرد. ممکن است کارشناس ملکی را واجد شرایط دریافت تسهیلات تشخیص دهد اما بعدا فروشنده از تسلیم مدارک کافی به خریدار خودداری کند و در پرداخت تسهیلات خلل ایجاد شود. از این رو پاسخ به درخواست کارشناسی ملک قبل از تشکیل پرونده تسهیلاتی غیرممکن است و ممکن است عواقب ناخوشایندی به دنبال داشته باشد.

 

مدیر امور استان‌ها و بازاریابی بانک مسکن با بیان اینکه عموم مشتریان بانک مسکن می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین شعب یا جست‌وجو در محتوای الکترونیکی تولید شده در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و شبکه‌های اجتماعی متعلق به بانک در جریان شرایط اعطای تسهیلات قبل از انجام هرگونه معامله قرار بگیرند، گفت: مرکز ارتباط با مشتریان نیز در این زمینه پاسخگوی تماس‌هاست.

 

به گزارش هیبنا، شهروندان تهرانی جهت برقراری ارتباط تلفنی با مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن می‌توانند همه روزه از ساعت 7:30 تا 16 و پنج‌شنبه‌ها تا ساعت 13 با شماره تلفن 1830 و هموطنان ساکن در سایر شهرها نیز می‌توانند ‌با شماره 02161088 تماس بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied