شمانیوز
شما نیوز

بانک رفاه: بانک پزشکان ایرانیم

بانک رفاه با توجه به ظرفیت‌های ویژه‌ ریالی و ارزی که در اختیار دارد و به دلیل ماهیت سهامداری آن و ارتباط نزدیک با سازمان تأمین اجتماعی، در خدمت و همراه حوزه سلامت و پزشکان کشور قرار گرفته است.

بانک رفاه: بانک پزشکان ایرانیم

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه خبری بنکر، در راستای تأمین نیازهای مالی پزشکان و با هدف توسعه و ارتقاء بیش از پیش ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در سطح کشور بانک رفاه توانسته است در قالب طرح مهر سلامت به جامعه پزشکان با شرایط ویژه تسهیلات مالی تخصیص دهد.

 

بر اساس سیاست های اولویت دار بانک، این بنگاه اقتصادی همچنان حمایت های خود را از جامعه پزشکی انجام می دهد و در کنار این طبقه اجتماعی ایستاده است.

 

طرح های حمایتی از پزشکان

 

این بانک تاکنون با طرح های سپیدان 1 و 2 و همچنین طرح مهر سلامت و ... در راستای تامین نیازهای مالی فعالان حوزه سلامت کشور و با هدف توسعه و ارتقاء بیش از پیش ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در سطح کشور به جامعه پزشکان اعم از پزشکان فوق تخصص، متخصص، جراحان، دندانپزشکان متخصص و عمومی، دکترهای علوم آزمایشگاهی، رادیولوژیست ها، پزشکان عمومی و دامپزشک، دکتر های متخصص داروسازی، کارشناسان رشته های مرتبط با پزشکی اعم از فیزیوتراپیست، سونوگرافیست، اپتومتریست و ... که دارای حساب نزد بانک بوده و یا نسبت به افتتاح حساب در این بانک اقدام کنند تسهیلات ارائه می دهد.

 

خدمات ارزی به تأمین کنندگان دارو و تجهیزات بیمارستانی

 

بانک رفاه به‌ عنوان یک بانک اجتماعی به تمام بخش‌های کشور خدمات ارائه می‌دهد، اما حوزه سلامت شریک راهبردی این بانک محسوب می‌شود و در اولویت برنامه‌ها و اقدامات قرار دارد.

 

درحال حاضر بسیاری از تأمین کنندگان و واردکنندگان دارو و تجهیزات بیمارستانی خدمات ارزی خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، ضمن اینکه این بانک در تمامی زمینه های خدمات بانکی فعال است.

 

براساس گزارش بنکر، در حال حاضر بانک رفاه با ۱۸ میلیون مشتری و ۴۲ میلیون ذی نفع مستقیم و غیرمستقیم، بانکی اجتماعی است که بیش از سه میلیون مستمری بگیر حقوق خود را از این بانک دریافت می کنند. همچنین بانک رفاه بانکی سلامت محور است و به دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی خدمات بانکی ارائه می دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied