شمانیوز
شما نیوز

یکی از موسسین فدراسیون بورس‌های اروپا- آسیایی زنگ معاملات را نواخت؛

همنوایی بورس تهران و فیاس در تالار حافظ

صبح امروز، شرکت کنندگان در دوره آموزشی آنسایت ترینینگ فدراسیون بورس های اروپا- اسیایی فیاس از بورس اوراق بهادار تهران بازدید و در مراسمی نمادین، زنگ معاملات توسط حسن فهیمی راد از موسسین فیاس به همراه معاون دبیر کل فیاس به صدا در آمد.

همنوایی بورس تهران و فیاس در تالار حافظ

به گزارش شمانیوز به نقل از بورس اوراق بهادار تهران، شرکت کنندگان در دوره آموزشی آنسایت ترینینگ فدراسیون بورس های اروپا- اسیایی فیاس از بورس تهران بازدید کردند.

 

بر اساس این گزارش، فهیمی راد از موسسین فیاس به همراه  معاون دبیر کل فیاس به صورت نمادین زنگ معاملات بورس تهران را به صدا در آوردند.

 

رویداد آنسایت ترینینگ از ۲۴ تا ۳۱ آگوست در تهران و با حضور ۲۰ نفر از ۶ کشور برگزار خواهد شد و در این دوره آموزشی نمایندگان ارمنستان، بورس مسقط، سپرده‌گذاری مسقط، بورس دمشق، بورس قزاقستان، بورس ملی تاشکند، بورس تهران، شرکت سپرده‌گذاری و مدیریت فناوری بورس تهران شرکت می کنند.

 

هفتمین دوره آموزشی ویژه اعضای فدراسیون بورس‌های اروپایی- آسیایی (FEAS) تحت عنوان آنسایت ترینینگ با هدف انتقال دانش میان بورس‌ها و نهادهای مالی منطقه و آشنایی کارکنان بورس‌ها با دستاوردهای نهادهای متناظر خود برگزار می شود.

 

فیاس دارای ۳۹ عضو است و اعضای ایرانی این فدراسیون شامل بورس تهران، فرابورس ایران، بورس کالای ایران، کانون کارگزاران، سپرده گزاری مرکزی و مدیریت فناوری بورس تهران است.

 

شایان ذکر است: فدراسیون بورس‌های اروپا- آسیایی که به اختصار FEAS نامیده می‌شود، در تاریخ ۱۶ مه ‌۱۹۹۵ با هدف ایجاد یک محیط منصفانه، کارا و شفاف در بازار بین اعضای فدراسیون  و با همت بورس اوراق بهادار تهران تاسیس شد و همواره تلاش کرده است در حد امکان داد و ستد و تبادل دانش و تجربه را بین اعضای گروه تسهیل کند. در ضمن تقویت سطح همکاری، توسعه بازارهای اوراق بهادار کشورهای عضو، ارتقای روابط بین المللی و ارائه فرصت های پذیرش و داد و ستد اوراق بهادار منتشر شده در سطح منطقه، یکپارچه سازی قوانین و مقررات و استفاده از فن آوری جدید برای داد و ستد و امورپایاپای در بازارهای اوراق بهادار نیز از دیگر اهداف تشکیل فدراسیون بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied