شمانیوز
شما نیوز

مجتمع سنگ آهن سنگان معین اقتصادی پیشرو در استان خراسان رضوی

در سفر روز گذشته استاندار خراسان رضوی به شهرستان رشتخوار اعلام شد مجتمع سنگ آهن سنگان در بین 51 معین اقتصادی این استان جز برترین ها است.

مجتمع سنگ آهن سنگان معین اقتصادی پیشرو در استان خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی مجتمع سنگ آهن سنگان: مهندس رزم حسینی در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان رشتخوار با اشاره به مثلث توسعه اقتصادی گفت: معین اقتصادی رشتخوار طی چهار ماه گذشته خدمات فراوانی به مردم محروم این شهرستان داشته است. ایشان با بیان اینکه سطح جاده های بین مزارع در بخش جنگل رشتخوار برای کشاورزان یک رویا بود، دکتر همتی این رویا را برای اهالی جنگل به واقعیت تبدیل کرد.

استاندار در ادامه افزود: نباید توقع داشت اقداماتی که در قالب این طرح شده طی 4 الی 5 ماه نتیجه کامل بدهد. ایشان بابت تلاشهای معین اقتصادی شهرستان، از دکتر همتی تشکر و قدردانی نمودند.

مدیر مجتمع سنگان نیز در این جلسه با اشاره به خدمات 4 ماهه مجتمع به عنوان معین اقتصادی رشتخوار از همکاری مسئولین و مردم این شهرستان قدردانی کرد و گفت: مجتمع سنگ آهن سنگان به عنوان معین اقتصادی رشتخوار توانسته با بررسی و پژوهشی که در حوزه اقتصاد و توانمندی های این شهرستان داشته به شناخت کامل رسیده تا بتواند تجربیات اقتصادی  مجموعه را در اختیار بنگاه های کوچک اقتصادی این شهرستان قرار دهد.

گفتنی است در پایان این مراسم تفاهمنامه ای ما بین استاندار و مدیر مجتمع سنگان به امضا رسید و مجتمع سنگ آهن سنگان به عنوان معین اقتصادی شهر سنگان نیز معرفی گردید.

مع1

مع2

 

مع3

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied