شمانیوز
شما نیوز

آئین افتتاحیه فروشگاه نسل جدید رفاه در منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در آئین افتتاحیه فروشگاه زنجیره ای رفاه شعبه آبادان گفت: فروشگاه رفاه با رویکردی جدید و توسعه کمی و کیفی در شهرستان آبادان فعالیت خود را آغاز نمود.

آئین افتتاحیه فروشگاه نسل جدید رفاه در منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرینا: در این مراسم که معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه کشور، شهردار و جمعی از مقامات محلی حضور داشتند، سید علی موسوی با ابراز خرسندی از افتتاح فروشگاه جدید رفاه آبادان اظهار داشت: فروشگاه رفاه با رویکردی جدید و توسعه کمی و کیفی در شهرستان آبادان فعالیت خود را، آغاز نمود.

موسوی خاطرنشان کرد: منطقه آزاد اروند به دلیل همجواری با کشورعراق و جمعیت کثیری که در شهرهای آبادان و خرمشهر ساکن هستند؛ نیاز به شبکه مدرن و نوین در رابطه با توزیع کالا دارد.

وی با اشاره به بند ۲۳ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغیه مقام معظم رهبری، افزود: در این بند تأکید بر اصلاح نظام توزیع با شفاف سازی و قیمت گذاری با شیوه های جدید نظارتی بر بازار شده است که فروشگاه رفاه آبادان نیز در همین راستا افتتاح شد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در حال حاضر ۲هزار شعبه فروشگاه های زنجیره ای رفاه در بخش های مواد غذایی، شوینده، لوازم خانگی، مواد پروتئینی، پوشاک وآرایشی بهداشتی در سطح کشور وجود دارد که خوشبختانه در تبدیل تجارت سنتی به تجارت مدرن، این فروشگاه ها بسیار مورد نیاز شهروندان هستند.

موسوی یکی از اهداف مهم افتتاح فروشگاه های زنجیره ای را که رسالت اصلی شان تأمین مایحتاج و کالاهای مورد نیاز مردم است؛ بالا بردن کیفیت و تنوع در سلیقه دانست و از نگاه وی فروشگاه رفاه دارای تمام ویژگی های موجود می باشد.

سیدعلی موسوی عنوان کرد: فروشگاه رفاه آبادان سابق بر این در یک سوله قدیمی به مساحت ۸۰۰متر فعالیت داشت که امروز با افتتاح طرح توسعه، مساحت فعلی آن به  ۱۳۲۰ متر مربع افزایش پیدا کرد و جمعا در دو شیفت برای ۲۲ نفر نیز اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

وی فروشگاه های زنجیره را در فراهم کردن کالاهای مورد نیاز جامعه با حذف واسطه های غیر ضروری میان تولید کننده و مصرف کننده، بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: این فروشگاه ها از توسعه فضاهای غیرتجاری و همچنین فروش کالاهای غیراستاندارد جلوگیری کرده و در کنار آن تثبیت قیمت اجناس، ترویج فرهنگ استاندارد و از همه مهم تر برنامه ریزی و نظارت بهتر دولت بر توزیع و حذف واسطه ها را در دستور کار خود دارند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در مذاکره ای که با مدیرعامل فروشگاه های رفاه کشور داشتیم به دلیل همجواری با استان بصره کشورعراق که جمعیتی بالغ بر ۴ و نیم میلیون نفر دارد، پیشنهاد دادیم تا شعبه ای از این فروشگاه را در استان بصره نیز برای توزیع کالاهای تولیدی ایران خصوصا منطقه افتتاح کنند، که وی نیز از این طرح بسیار استقبال کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied