شمانیوز
شما نیوز

ربیعی، سخنگوی دولت:

پوری حسینی فردی سالم، صادق و متدین و نسبت به بیت المال بسیار حساس بود

بسیاری از دوستان معتقدند پوری حسینی فردی صادق و سالم و متدین و نسبت به بیت المال حساس است.

 پوری حسینی فردی سالم، صادق و متدین و نسبت به بیت المال بسیار حساس بود

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی: سخنگوی دولت در مورد بازداشت دو مدیر دولتی در هفته‌‍‌های اخیر یکی مدیرعامل مستعفی سازمان خصوصی سازی و دیگری مدیرعامل برکنار شده ایران خودرو و این پرسش وقتی قوه قضائیه از تخلفات سنگین در واگذاری برخی شرکتهای دولتی سخن می‌گوید چرا دولت متوجه این وقایع در زیر مجموعه خود نشده بود، اظهار داشت: در مورد سازمان خصوصی سازی ما هیچگونه گزارشی مبنی بر تخلف یا نفع شخصی از طرف آقای پوری حسینی دریافت نکردیم.

علی ربیعی افزود: بسیاری از دوستان معتقدند ایشان فردی صادق و سالم و متدین و نسبت به بیت المال حساس است. آنچه در مورد آقای پوری حسینی مطرح شده یکی فروش ایران‌ ایرتور بود و یکی فروش مجتمع شرکت کشت و صنعت مغان. آقای دکتر دژپسند وزیر اقتصاد نامه‌ای نوشتند که ایران ایرتور را یکی از افتخارات واگذاری عنوان کردند و دیروز هم در  جلسه ستاد اقتصادی دولت اعلام کردند که پس از بررسی‌هایی که انجام داده‌اند معتقدند مجتمع  دشت مغان هم یک واگذاری خوب بوده است و تأیید می‌کردند که هیچ نفع شخصی و تخلفی در آن نبوده است.

وی با بیان اینکه  در این زمینه دو دیدگاه وجود دارد، خاطرنشان کرد: ممکن است ادعا شود که برخی از تصمیم‌ها منجر به ضرر و زیان شده است. واقعا این موضوع باید در سطح سران سه قوه بحث شود که قضاوت در مورد این نوع تصمیم‌ها که تخلفی در آن صورت نگرفته و  نفع شخصی در آن نبوده چگونه باید باشد. زیرا این قضاوت بسیار پیچیده‌ است.

ربیعی اظهار داشت: ممکن است گفته شود مجلس یک قانونی تصویب کرده که بعد مشخص شده آثار خوبی نداشته، آیا این قابل محاکمه است؟ یا اینکه رئیس قوه قضائیه در مقطعی دادسراها را ادغام کرد. بعدها گفتند این تصمیم زیان بار بوده!، مدیریت چیزی جز تصمیم گیری نیست. البته ما  از تخلف دفاع نمی‌کنیم. اگر اطلاعاتی در این زمینه به دولت می‌رسید بررسی می‌کرد ولی آنچه اطلاعات ما نشان می‌دهد، تخلف شخصی از طرف آقای پوری حسینی وجود نداشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied