شمانیوز
شما نیوز

اخرین و جدید ترین قیمت دلار و طلا سه شنبه 5 شهریور + جزئیات

قیمت سکه تمام طرح قدیم طی معاملات روز جاری به کمتر از ۴ میلیون تومان رسیده و این در حالی است که به گفته کارشناسان بازار حباب سکه تمام تخلیه شده و بدون حباب است. همچنین کاهش قیمت ارز در بانک‌ها و صرافی‌ها ادامه دارد؛ به طوریکه قیمت دلار در صرافی‌ها ۳۰۰ تومان نسبت به روز گذشته کاهش یافت.

اخرین و جدید ترین قیمت دلار و طلا سه شنبه 5 شهریور + جزئیات
به گزارش شمانیوز به نقل از  ایسنا: قیمت سکه تمام طرح قدیم طی معاملات روز جاری به کمتر از ۴ میلیون تومان رسیده و این در حالی است که به گفته کارشناسان بازار حباب سکه تمام تخلیه شده و بدون حباب است. همچنین کاهش قیمت ارز در بانک‌ها و صرافی‌ها ادامه دارد؛ به طوریکه قیمت دلار در صرافی‌ها ۳۰۰ تومان نسبت به روز گذشته کاهش یافت.

 

 قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه‌شنبه) به ۴ میلیون و ۲۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته افزایش ۱۰ هزار تومانی داشت.

سکه طرح قدیم نیز ارزان شده و سه میلیون و ۹۹۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

 

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در طلافروشی‌ها ۴۰۶ هزار و ۷۵۷ تومان فروخته می‌شود که نسبت به دیروز اندکی ارزان شده است.

قیمت هر قطعه نیم‌سکه با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است اما ربع سکه ۳۰ هزار تومان کاهش قیمت را نشان می‌دهد و یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

 

هر قطعه سکه یک گرمی هم ۱۰ هزار تومان ارزان شده و ۸۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که هر اونس طلا در بازار جهانی ثبات تقریبی داشته است.

ادامه کاهش قیمت دلار

مدتی است که ثبات به بازار ارز بازگشته و قیمت دلار نیز با شیبی آرام در حال کاهش است، بر همین اساس بانک‌ها امروز (پنجم شهریور) هر دلار آمریکا را ۱۰ هزار و ۶۸۲ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته با کاهش حدود ۳۰۰ تومانی همراه بوده است.

 

همچنین هر یورو امروز در بانک‌ها به قیمت ۱۱ هزار و ۸۶۰ تومان خریداری می‌شود که قیمت این ارز نیز نسبت به روز گذشته حدود ۳۰۰ تومان، کاهش یافته است.

قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۳ هزار و ۴۵ تومان است. قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۴۵۶ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان می‌رسد.

 

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۳۰۰ تومان کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۰ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار تومان است. این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۲۵۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان می‌فروشند که نسبت به روز گذشته ۴۰۰ تومان کاهش قیمت داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied