شمانیوز
شما نیوز

اولویت استراتژیک فولاد خوزستان تداوم و تقویت همکاری های گذشته با فولاد اکسین است

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت با حضور در جلسه ای مشترک با امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان، راهکارهای توسعه همکاری میان دو شرکت را بررسی نمودند. جلسه یاد شده روز سه شنبه 5 شهریورماه 98 در سالن کنفرانس شرکت فولاد اکسین انجام شد.

اولویت استراتژیک فولاد خوزستان تداوم و تقویت همکاری های گذشته با فولاد اکسین است

 به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از معدن نیوز: در ابتدای این دیدار امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد اکسین ضمن خیر مقدم به مدعوین، انتصاب علی محمدی را به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تبریک گفت و ابراز امیدواری نمود با تعامل سازنده ای که بین دو شرکت وجود دارد، گام های موثری در راستای رونق تولید برداشته شود.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به آثار و برکات هم جواری و همکاری این دو شرکت، افزایش ارتباط و توسعه کیفی محصولات شرکت فولاد خوزستان را موجب افزایش موفقیت، سودآوری و تولید محصولات خاص در فولاد اکسین عنوان کرد.

در ادامه جلسه گزارشی از آثار و نتایج ارتباط و همکاری دو شرکت شامل: تامین ارز مورد نیاز خرید قطعات و تجهیزات استراتژیک از محل درآمد صادرات شرکت، تامین به موقع مواد اولیه شرکت فولاد اکسین، تغییر رویکرد در روند تولید کارمزدی به تولید مالکیتی و مستقیم، پیگیری طرح توسعه خط ریلی فولاد اکسین جهت عرضه ورق های عریض چهار و نیم متر و تشکیل کارگروه توسعه محصولات کیفی که مسبب راه اندازی سیستم VD در شرکت فولاد خوزستان و نهایتاً تولید ورق های API محیط شیرین می شود، از سوی معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت فولاد اکسین خوزستان ارائه شد؛ که وی این اقدامات و پیشرفت ها را ماحصل همکاری دو شرکت بیان کرد.

علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تولید کنندگان را رزمندگان جبهه اقتصادی دانست.

محمدی با اشاره به مسیر طی شده در دوره جدید فولاد اکسین، ضمن حمایت از روندهای صورت گرفته در توسعه روابط دو شرکت، اولویت استراتژیک فولاد خوزستان را تداوم و تقویت همکاری های گذشته عنوان کرد و بر توسعه این تعاملات در بخش‌های دیگر تاکید نمود.

وی افزود: با تصویب هیئت مدیره شرکت و در راستای تداوم همکاری ها با شرکت فولاد اکسین، از محل درآمدهای مشترک صادرات ورق، پیش پرداخت خرید غلتک های پشتیبان خط تولید فولاد اکسین پرداخت شد و برای نخستین بار پس از 10 سال این شرکت صاحب غلتک های پشتیبان جدید می شود.

مدیرعامل فولاد خوزستان اذعان داشت: با هم افزایی هر دو شرکت در حوزه های مختلف از جمله حوزه مسئولیت های اجتماعی، کارهای مشترکی در آینده صورت خواهد پذیرفت.

در پایان این جلسه محمود یار علی زاده نایب رئیس هیوت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به تقاضای کشور برای ورق های ضد خوردگی در بخش‌های مختلف زیرساختی ابراز امیدواری کرد با رویکردهای فنی و تجاری، فولاد خوزستان ظرفیت‌های تولید خود را به سمت مواد اولیه مورد نیاز این پروژه ها هدایت نماید تا گردش کار این محصولات تماماً در خوزستان انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied