شمانیوز
شما نیوز

انتشار خلاصه عملکرد سال 97 و اهداف ایمیدرو در سال 98

خلاصه عملکرد سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در سال 97 و برنامه های سال جاری منتشر شد.

انتشار خلاصه عملکرد سال 97 و اهداف ایمیدرو در سال 98

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، این خلاصه گزارش ابتدا به جایگاه ایمیدرو در نقشه راه معدن و صنایع معدنی پرداخته است به طوری که مسوولیت اجرای 46درصد از راهبردهای این برنامه کلان برعهده سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران سازمان قرار دارد.

 

در این گزارش آمده: ارزش طرح های راه اندازی شده حوزه معدن و صنایع معدنی سال قبل 2 میلیارد دلار و اشتغال ایجاد شده به بیش از 3هزار نفر رسید. این سازمان در سال 98 نیز برنامه افتتاح 3.5 میلیارد دلار در بخش معدن و صنایع معدنی را پیش رو دارد که پیش بینی شده 10هزار شغل به طور مستقیم در این حوزه ایجاد شود.

 

این گزارش همچنین نگاهی به برنامه حفظ و رونق تولید دارد که با همکاری های نهادهای دولتی و همچنین تشکل های بخش خصوصی انجام می شود.

 

همچنین ایمیدرو در حال حاضر با توجه به هماهنگی های انجام شده با وزارت صنعت معدن و تجارت، برنامه جدید 300هزار کیلومتر مربعی اکتشاف را برای اجرا پیش رو دارد. این برنامه وسعت عملیات اکتشاف این سازمان را به بیش از 600 هزار کیلومتر مربع خواهد رساند.

 

همکاری با بخش خصوصی در بخش هایی همچون مشارکت و سرمایه گذاری در اجرای طرح ها، فعال سازی و راه اندازی معادن کوچک و همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی در امور پژوهشی از دیگر بخش های این گزارش است.

 

برای مشاهده فایل این گزارش فایل پیوست را کلیک کنید

فایل پیوست

خلاصه عملکرد سال 97 و اهداف ایمیدرو در سال 98 238.44  کیلوبایت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied