شمانیوز
شما نیوز

بانک رفاه، بانکی اجتماعی و جامعه محور

گستردگی ذی نفعان و ارتباط خدمات بانک رفاه با اقشار مختلف جامعه، تصویری کامل از یک بانک اجتماعی را در ذهن مردم ایجاد نموده است .

بانک رفاه، بانکی اجتماعی و جامعه محور

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه خبری راه فردا، بانک‌ رفاه به عنوان یک بانک اجتماعی، فراهم کردن فرصت موفقیت برای اقشار کم درآمد، حمایت از تحکیم بنیان خانواده ها، حفظ محیط ‌زیست و رعایت ارزش های اخلاقی در ارائه خدمات را سرلوحه خود قرار داده است.

 

این بانک در سرمایه گذاری ها و پرداخت تسهیلات همواره تلاش می کند به نحوی عمل کند که منافع اقشار مختلف و بخش عظیمی از افراد جامعه به ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین شود تا کیفیت زندگی و سطح رفاه مردم جامعه ارتقاء پیدا کند.

 

بانک رفاه در اجرای بانکداری اجتماعی به همان میزان که به کسب سود اهمیت می‌دهد، برای ارتقاء سطح زندگی مردم و محیط زیست کشور نیز ارزش قائل است و اهداف اقتصادی را به مسئولیت های اجتماعی پیوند زده است.

 

این بانک با تأکید بر لزوم تحقق مسئولیت‌پذیری و شفافیت علاوه بر تاثیرات مثبت اجتماعی و زیست محیطی، به ایجاد ثبات اقتصادی در کشور نیز کمک می کند.

 

برخوردار شدن قریب به 20 میلیون مشتری و بیش از 42 میلیون ذی نفع مستقیم و غیرمستقیم، از خدمات بانک رفاه و رضایت آنان از این خدمات نشان می دهد که بانکداری اجتماعی نه به عنوان یک شعار، بلکه به عنوان یک حقیقت در تار و پود نیروی انسانی و خدمات این بانک جاری است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied