شمانیوز
شما نیوز

قدردانی استاندار سمنان از عملکرد بانک کشاورزی در دیدار با عضو هیئت مدیره بانک

علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جریان سفر فرهاد فنودی عضو هیئت مدیره بانک به این استان ، از اقدامات و عملکرد بانک کشاورزی قدردانی کرد.

قدردانی استاندار سمنان از عملکرد بانک کشاورزی در دیدار با عضو هیئت مدیره بانک

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان سمنان، در این دیدار که در روز پنج شنبه هفتم شهریور ماه صورت گرفت، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان طی سخنانی اظهار داشت: بانک‌های استان در موضوع رفع موانع تولید بسیار خوب عمل کردند.؛ جذب کامل اعتبارات و پرداخت ۱۰۲ درصدی تسهیلات رونق تولید نشان از تلاش خوب بانک کشاورزی دارد که از این بابت رضایت کامل داریم.

 

استاندار سمنان در ادامه به موفقیت کسب‌شده و کسب عنوان استان برتر در جشنواره شهید رجایی اشاره و عنوان کرد:این موفقیت حاصل تلاش جمعی مدیران و مجموعه کارکنان دولت در استان سمنان است.

 

 مهندس فنودی عضو هیئت مدیره بانک نیز طی سخنانی اظهار کرد: کسب عنوان استان برتر و دریافت لوح سپاس از رئیس‌جمهور در جشنواره شهید رجایی اتفاق خوبی برای استان سمنان است.

 

وی تصریح کرد: در مقایسه ظرفیت‌های استان سمنان با استان‌های مشابه می‌توان نتیجه گرفت که عملکرد این استان بسیار خوب بوده و در اکثر شاخص‌ها جزو استان‌های برتر کشور است.

 

عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی ادامه داد: با عنایت به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، مدت زمان ارسال برخی پرونده‌های دریافت تسهیلات به تهران تا زمان بازگشت آن به استان سمنان، حداکثر ۱۵ روز است.

 

فنودی گفت: بانک کشاورزی با افزایش ۳۰ درصدی سقف پرداخت‌های مدیریت استان و شعب شهرستان تلاش کرد تا رضایتمندی مشتریان را از بانک افزایش دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied