شمانیوز
شما نیوز

بازدید مدیرعامل از شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از کارخانجات تولید کنسانتره و گندله سنگ آهن شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد بازدید کردند.

بازدید مدیرعامل از شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان: علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان روز چهارشنبه سی‌ام مرداد ۹۸ با همراهی محمد حسین مولوی‌ زاده مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد از کارخانه تولید کنسانتره و گندله سنگ آهن بازدید بعمل آوردند. 

در این بازدید مولوی زاده توضیحات تکمیلی از نحوه چگونگی استخراج و حمل کلوخه های سنگ آهن به کارخانه از معادن سنگ آهن و سنگ‌شکن در اختیار فولاد خوزستان به مدیرعامل و هیات همراه ارائه کردند. 

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در ادامه به معرفی منطقه «دردوی» با مقدار ذخیره سنگ آهن تقریبی ۱۸۰ میلیون تُن با عیار ۴۲ درصد در کنار سایر معادن فعال در زمینه خوراک‌ دهی به سنگ شکن مجتمع پرداختند؛ وی با حضور در محل کارخانه، روند باردهی به سنگ شکن و مراحل خرد شدن کلوخه‌های سنگ آهن و همچنین شرکت های حمل کننده خوراک به محل کارخانه و آماده کننده کلوخه را معرفی کردند. 

این گزارش حاکیست، علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان با حضور در کارخانه کنسانتره از نزدیک در جریان روند تولید کنسانتره توسط دو دستگاه بال میل ۱ و ۲ و دو دستگاه‌ (HPGR ‌آسیاب کردن سنگ آهن) که وظیفه تبدیل خوراک نرم شده به کنسانتره را دارند، قرار گرفت. 

محمدی در این بازدید از پروژه بزرگ در حال ساخت کارخانه گندله‎سازی دیدن کردند و گزارشی از مراحل پایانی ساخت این کارخانه و مراحل تبدیل کنسانتره به گندله از سوی متخصصان ارائه شد. از دیگر قسمت‌های این بازدید ساختمان پلتایزینگ، ساختمان تبدیل کنسانتره تولیدی به گندله خام (تولید گلوله‌های آهنی به قطر ۹ الی ۱۶ میلی‌متری) توسط شش دستگاه بالینگ دیسک (دیسک گندله‌ساز) بود که در حضور مدیرعامل فولاد خوزستان یکی از دستگاه‌های بالینگ دیسک استارت و تست سرد دستگاه انجام گردید؛ همچنین از مجموعه بارگیر خانه و راه آهن مجتمع که در مراحل پایانی ساخت قرار دارد نیز بازدید صورت گرفت. 

در پایان علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان ضمن تشکر از مسئولان و کارکنان شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در خصوص اقدامات صورت گرفته، نسبت به مراحل باقی مانده ابراز امیدواری کردند که پیش از موعد مقرر به سرانجام برسد. 

لازم به ذکر است عمده سهام شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد از سوی شرکت فولاد خوزستان خریداری شده و به منظور انتقال محصول تولیدی این معدن از طریق واگن‌های قطار به نقاط مختلف ارسال می‌شود که در حال حاضر از سوی شرکت پیمانکار «گنجینه پردیس» عملیات حمل کنسانتره از استوک پایل به ایستگاه ریلی و بارگیری توسط ماشین آلات این شرکت به محل شرکت فولاد خوزستان انجام می‌شود.

باز 2

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied