شمانیوز
شما نیوز

دیدار مدیران مجتمع فولاد صنعت بناب با فرماندارشهرستان بناب به مناسبت هفته دولت

سید ابوتراب فاضل مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره به همراه تعدادی از مدیران این مجتمع با حضور در فرمانداری شهرستان بناب با امین رفیعی فرماندار این شهرستان به مناسبت هفته دولت دیدار کردند.

دیدار مدیران مجتمع فولاد صنعت بناب با فرماندارشهرستان بناب به مناسبت هفته دولت

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی فولاد صنعت بناب: سید ابوتراب فاضل در این دیدار با تبریک هفته دولت به فرماندار بناب گفت : هفته دولت را صمیمانه تبریک عرض می کنیم و به جهت حمایت های همه جانبه از این مجموعه فولادی کمال تشکر و قدردانی را داریم، و امیدواریم که حمایت های دولت از این شرکت باعث رفع موانع تولید و شکوفائی هر چه بیشتر آن باشد .

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب روند فعالیت این مجتمع را مثبت ارزیابی کرد و افزود : با فعالیت های انجام گرفته در یک سال اخیر شاهد رشد و بهبود وضعیت بودیم و در حال حاضر کارخانه با آرامش و ثبات شرایط مناسب برای تولید و توسعه پیش میرود بطوری که علاوه بر جلوگیری از زیان دهی توانسته ایم به سود عملیاتی برسیم و فعالیت خطوط ذوب و نورد بهبود یافته است .

وی در رابطه با میزان تولید نیز عنوان کرد :  در مردادماه سال جاری رکورد تولید شمش در واحد های فولادسازی از زمان تاسیس و راه اندازی شکسته شد و بالغ بر 31 هزارتن شمش فولادی تولید شدو واحد ذوب و ریخته گری ذوب 150 شاهین در یک سال اخیر مجددا به مدار تولید بازگشت و کوره 50 تنی جدید این واحد در دست ساخت و راه اندازی می باشد که ظرفیت تولید آن را دوبرابر خواهد کرد و در ذوب 520 شهریار هم کوره 5  در شهریور ماه به بهره برداری می رسد و خط 18 استند نورد هم پس از چند سالی تعطیلی به مدار تولید باز می گردد.

فاضل از افزایش چشمگیر صادرات نسبت به سال قبل خبر داد و گفت : در 5 ماهه نخست سال جاری بیش از 14 هزار تن صادرات داشته ایم که برنامه  ویژه ای برای بازارهای صادراتی داریم و در این زمینه فعالتر خواهیم شد، همچنین محصولات مجتمع در حال حاضر از طریق بورس کالا به فروش می رسد که به مرور این عرضه افزایش خواه یافت.

وی در پایان  خاطر نشان کرد : پرداخت به موقع حقوق و مزایای قانونی انجام می گیرد و همزمان ارائه برنامه حمایتی و رفاهی در دستور کار قرار گرفته است و توجه ویژه ای به امورات کارگری داریم ، امورات ایمنی و محیط زیستی مورد تاکید بوده و اقدامات اساسی در این زمینه صورت گرفته است .

امین رفیعی فرماندار شهرستان بناب نیز در این دیدار ضمن تشکر از مدیران این مجتمع گفت : آرامش حاکم بر این مجموعه کارگری و افزایش تولید نشان از عملکرد مناسب در این دوره مدیریتی است و در شهرستان نیز اثرات مثبت اقتصادی و اجتماعی را به همراه داشته است .

رفیعی با ابراز امیدواری از تثبیت اوضاع و روند رو به رشد این مجموعه فولادی گفت : عملکرد مناسب و سازنده مدیریت این مجموعه فولادی توانسته است با تثبیت اوضاع و روند رو به رشد مسیر درستی را طی کند و امیدوارم این روند افزایش تولید ادامه پیدا کند و طرح های توسعه ای نیز با آن اضافه شود.

فرماندار بناب در پایان با توجه به تاکید دولت به حمایت از تولید عنوان کرد : در مجموعه شهرستان مجموعه دستگاه های دولتی از تولید حمایت می کنند و بصورت همه جانبه حمایت از این واحد تولیدی نیز ادامه خواهد یافت .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی