شمانیوز
شما نیوز

گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی در بانک کشاورزی

آیین گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی دهم شهریور روز بانکداری اسلامی با حضور روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی واعضای هیات مدیره، حجه الاسلام دکتر رضایی عضو شورای فقهی بانک مرکزی، دکتر سید کاظم صدر عضو کارگروه بانکداری اسلامی و دیگر اعضای این کارگروه در بانک کشاورزی برگزار شد.

گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی در بانک کشاورزی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این نشست روح اله خدارحمی ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات اعضای این کارگروه ، تقارن هفته بانکداری اسلامی را با ایام محرم و سوگواری شهدای کربلا گرامی داشت و تصریح کرد: شورای بانکداری اسلامی بانک کشاورزی از دیرباز یکی از تشکل های تاثیرگذار و پویا در این بانک بوده و همواره دستاوردهای درخشانی داشته و در بین سیستم بانکی، پیشرو بوده است .

 

وی با تاکید بر این مطلب که  اجرای قوانین بانکداری اسلامی، یک وظیفه خاص ، ویژه و همگانی است ، اظهار داشت: یکی از امتیازات جامعه ما، اسلامی بودن آن است؛ لذا مردم و مراجع روی تطبیق عملکرد بانک با موازین شرعی حساسیت دارند و این امر، وظیفه مضاعفی را برای ما ایجاد می کند.

 

خدارحمی در پایان سخنان خود ، بر جدیت و اهتمام بیشتر کارکنان به موضوع بانکداری اسلامی و آموزش در زمینه ترویج مبانی و اصول بانکداری اسلامی تاکید کرد.

 

بر اساس این گزارش، بیان دیدگاه ها و آموزه های مرتبط  با موضوع بانکداری اسلامی توسط حجه الاسلام رضایی و دکتر صدر ، از دیگر برنامه های آیین گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی در بانک کشاورزی بود

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied