شمانیوز
شما نیوز

معاون فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی اظهار داشت:

انهدام تمام کالاهای فاقد مجوزهای مصرف بر اساس تکالیف حاکمیتی است

سید حسین میرمعینی، عضو هیات مدیره و معاون فروش اموال منقول این سازمان اظهار داشت: هر کالایی که طبق ضوابط به این سازمان تحویل می‌شود، بر اساس تکالیف قانونی و حاکمیتی و همچنین در راستای حفظ سلامت جامعه و کمک به تولید داخلی، چنانچه نتواند مجوزهای مصرف از جمله استاندارد و بهداشت را دریافت نماید در فرآیند تعیین تکلیف از طریق انهدام قرار خواهد گرفت.

انهدام تمام کالاهای فاقد مجوزهای مصرف بر اساس تکالیف حاکمیتی است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید حسین میرمعینی، عضو هیات مدیره و معاون فروش اموال منقول این سازمان اظهار داشت: هر کالایی که طبق ضوابط به این سازمان تحویل می‌شود، بر اساس تکالیف قانونی و حاکمیتی و همچنین در راستای حفظ سلامت جامعه و کمک به تولید داخلی، چنانچه نتواند مجوزهای مصرف از جمله استاندارد و بهداشت را دریافت نماید در فرآیند تعیین تکلیف از طریق انهدام قرار خواهد گرفت.


وی در ادامه ضمن تشریح عملکرد امحاء کالا در 5 ماهه نخست سالجاری افزود: بیش از 233 هزار میلیون ریال کالاهای قاچاق و متروکه فاقد مجوزهای مصرف به وزن تقریبی 865 تن، توسط مدیریت های اموال تملیکی سراسر کشور منهدم شده است.


میرمعینی با اشاره به نوع گروه کالایی اقلام انهدامی افزود : اغلب کالاهای امحاء شده شامل کالاهای سریع الفساد مانند مواد غذایی و آشامیدنی فاقد مجوز های مصرف ، لوازم آرایشی غیر استاندارد و غیر بهداشتی ، مواد شیمیایی و داروهای فاسد و تاریخ گذشته و همچنین البسه مستعمل بوده است.


معاون فروش اموال منقول سازمان در پایان این گزارش گفت: بیشترین میزان انهدام کالاهای فاسد و غیر استاندارد از لحاظ ریالی در 5 ماهه نخست سال جاری توسط مدیریت های اموال تملیکی استان های تهران ، آذربایجان غربی ، فارس و خراسان رضوی انجام پذیرفته است . 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied