شمانیوز
شما نیوز

بازدید سرلشکر سلامی از مجتمع مس سونگون و طرح های توسعه آن

امروز پنجشنبه مورخ 7 شهریور ماه 1398، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در مجتمع مس سونگون از نزدیک از این مجتمع و طرح های توسعه آن بازدید بعمل آورد.

بازدید سرلشکر سلامی از مجتمع مس سونگون و طرح های توسعه آن

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی مس منطقه آذربایجان(سونگون): سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بدو ورود خود به شهرستان ورزقان مورد استقبال گرم فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم، فرمانده سپاه عاشورا، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان ورزقان، فرمانده سپاه منطقه ورزقان و همچنین نماینده مردم شریف ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و تمامی مسئولین محترم ایشان را در این بازدید همراهی نمودند.

در این بازدید مهندس شریفی مدیر مجتمع مس آذربایجان ضمن خوش آمدگویی به تشریح فعالیت های چرخه تولید در مجتمع و طرح های توسعه پرداخته و گزارش کاملی در این خصوص خدمت سردار سلامی و هیأت همراه ایشان دادند و حضور ایشان و همراهانشان را در مجتمع مس سونگون مایه افتخار و مباهات خود، پرسنل مجتمع، مسئولین و اهالی شهرستان ورزقان دانستند.

سرلشکر سلامی در این بازدید گفت: باید توجه داشته باشیم که جنگ اقتصادی فراتر از جنگ های نظامی و اطلاعاتی است. امروز هدف دشمنان ما فلج کردن اقتصاد کشور است بنابراین باید آرایش اقتصادی و فضای کسب و کار جامعه را بر اساس خثنی‌سازی این سناریوی خطرناک بگیریم و امروز زمانی است که باید با قلب‌هایمان، جامعه را حمایت کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود گفت: رهبر معظم انقلاب بر جهاد اقتصادی تأکید دارند و امروز خوشحالیم وقتی اتحاد و همدلی بین مسئولین کشوری، استانی، شهرستانی و اهالی محترم منطقه را در این جا شاهد هستیم و یقیناً این همدلی موجب توسعه و آبادانی این واحد معدنی خواهد گشت و انشالله بزودی شاهد بهره برداری طرح های توسعه مجتمع مس سونگون باشیم چرا که در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی این امر یک ضرورت محسوب می شود.

طز2

طز3

 

طز5

طز4

طز6

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied