شمانیوز
شما نیوز

برگزاری آیین معارفه رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی

آیین معارفه و شروع به کار مهندس داور ماهی کار رئیس جدید هیات مدیره بانک کشاورزی با حضور مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره ، مشاوران و مدیران ارشد این بانک برگزار شد.

برگزاری آیین معارفه رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی

 به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این جلسه که روز سه شنبه 12 شهریور در ساختمان مرکزی بانک کشاورزی برگزار شد، روح اله خدارحمی مدیرعامل این بانک ضمن تبریک به مهندس داور ماهی کار  و آرزوی موفقیت در سمت رئیس هیات مدیره ، اظهار داشت: در اجرای قانون رفع موانع تولید و مصوبه مجمع عمومی بانک‌ها و بر اساس تاکید بانک مرکزی ، بانک های دولتی موظف به اجرای اصول حاکمیت شرکتی شدند و خوشبختانه بانک کشاورزی در این زمینه پیشرو بود و این موضوع از سوی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی در همایش بانکداری اسلامی اعلام شد.

 

وی در ادامه  با بیان این که  اجرای اصول حاکمیت شرکتی  با تفکیک وظایف ، ساختار مدیریت بانک را کارآمد تر می کند، افزود: در این راستا تفکیک رئیس هیات مدیره از مدیرعامل، تشکیل هیات عامل و تغییر ساختار بر مبنای اصول  حاکمیت شرکتی، استقرار کمیته های حسابرسی، مدیریت ریسک، تطبیق و جبران خدمات و همینطور  استقلال حسابرسی داخلی از مدیریت ،  باعث  شفافیت و اداره  بهتر بانک می شوند.

 

مدیرعامل بانک کشاورزی اضافه کرد: گام بعدی،  اصلاحات اساسنامه بانک است که درحال انجام است و امیدواریم با این تغییرات، حرکت پرشتاب بانک به سمت خدمت رسانی تسریع شود .

 

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری مجدانه امور به ویژه تسریع پرداخت تسهیلات به سیل زدگان و توجه ویژه به توسعه گلخانه ها در ماه های باقی مانده تا پایان سال جاری ، گفت: خوشبختانه بانک کشاورزی در حال حاضر جایگاه و اعتبار  بالایی دارد و ما در قبال این موقعیت، مسئول هستیم و بایستی برای ماندگاری و دوام این جایگاه تلاش کنیم.

 

 این گزارش می افزاید: مهندس داور ماهی کار رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی نیز ضمن قدردانی از حسن اعتماد و اهتمام اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل ، اظهار امیدواری کرد در سایه الطاف الهی و به مدد انسجام و همدلی، بیش از پیش در راه خدمت رسانی به مردم، شکوفایی  اقتصادی و سربلندی بانک کشاورزی و میهن اسلامی گام بردارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied