شمانیوز
شما نیوز

تعاون از عدالت محورترین روش‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی است

نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری گفت: تغییر، زمینه‌های رشد و تعالی فردی و سازمانی را ایجاد می‌کند.

 تعاون از عدالت محورترین روش‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در این جلسه که با حضور نجفی عضو هیئت‌مدیره، میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش، تاجیک مدیر امور مهندسی و پشتیبانی و فاضلی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد؛ نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین و تبریک هفته تعاون و بانکداری اسلامی اظهار داشت: تقارن این دو مناسبت ملی و مذهبی باید انگیزه کارکنان بانک را جهت خدمت بهتر و بیشتر به جامعه هدف افزایش دهد و هفته تعاون متفاوتی نسبت به سال‌های دیگر ایجاد نماید.

 

وی در ادامه افزود: ما باید از واقعه عاشورا درس گرفته و بتوانیم در حد توان به جامعه و انقلاب اسلامی‌مان کمک کنیم.

 

وی افزود: تعاون از عدالت محورترین روش‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی است و یکی از بهترین راه‌های ایجاد اشتغال با سرمایه‌های اندک و سرمایه‌گذاری‌های خرد جمعی و مشارکت‌های مردمی و نزدیک‌ترین مدل به مدل اقتصادی اسلامی است.

 

وی اظهار داشت: تغییر؛ زمینه‌های رشد و تعالی سازمانی را ایجاد می‌نماید و مدیر جدید با ایجاد ارتباط جدید، ایده‌های جدید، مطالب جدید، دیدگاه جدید و کار جدید و استفاده از تجربیات مدیران گذشته، به روند رشد و تعالی سازمان کمک می‌نماید.

 

لازم به ذکر است که عضو هیئت‌مدیره بانک در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات سید عنایت خداکرم پور مدیر شعب سابق بانک توسعه تعاون استان چهارمحال و بختیاری بهرام عزیزی را به‌عنوان مدیر جدید این استان معرفی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied