شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بانک توسعه تعاون خبرداد:

پرداخت ۵۰میلیارد ریال تسهیلات وام قرض‌الحسنه جهت تعاونی‌های زنان

مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در همایش بررسی نقش جایگاه تعاونی‌های زنان در توسعه اقتصادی و اجتماعی و انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین معاونت زنان ریاست جمهوری و بانک توسعه تعاون با حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی و ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان و کبیری معاونت تعاون این وزارتخانه صبح امروز در سالن تلاش و به مناسبت هفته تعاون برگزار شد.

پرداخت ۵۰میلیارد ریال تسهیلات وام قرض‌الحسنه جهت تعاونی‌های زنان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در همایش بررسی نقش جایگاه تعاونی‌های زنان در توسعه اقتصادی و اجتماعی و انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین معاونت زنان ریاست جمهوری و بانک توسعه تعاون با حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی و ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان و کبیری معاونت تعاون این وزارتخانه صبح امروز در سالن تلاش و به مناسبت هفته تعاون برگزار شد.

 

 با اعلام این خبر افزود: ۵۰۰فقره تسهیلات۱۰۰میلیون ریالی با نرخ سود ۴درصد تا پایان سال و با معرفی معاونت تعاون وزارتخانه جهت تعاونی‌های بانوان پرداخت خواهد شد.

 

مهدیان همچنین از پرداخت ۴۰۰فقره تسهیلات ۵۰۰میلیون ریالی در قالب عقد مرابحه مجموعاً به مبلغ۲۰۰میلیارد ریال با نرخ سود تصویبی۱۵درصد به تعاونی‌های بانوان خبرداد.

 

مدیرعامل بانک توسعه تعاون بابیان این مطلب که در طرح اشتغال روستایی سهم تعاونی‌های زنان از مجموع ۱۶هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌شده تنها ۳هزار میلیارد ریال بوده است که این میزان تسهیلات با توجه به حضور مناسب بانوان در بخش تولید محدود بوده است.

 

مدیرعامل بانک توسعه تعاون بابیان اینکه یک‌سوم از مشتریان بانک را بانوان تشکیل می‌دهند خاطرنشان کرد:۲۷درصد از کل حساب‌های بانک و ۱۰درصد از کل منابع بانک متعلق به بانوان سپرده‌گذار می‌باشد که امیدواریم این میزان افزایش پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied