شمانیوز
شما نیوز

مدیرامور مشتریان و بانکداری شرکتی بانک توسعه تعاون:

بخش تعاون سهم کمی از اشتغال کشور را دارد و ظرفیت مناسبی برای حمایت از تعاون گران فراهم‌شده است.

مدیرامور مشتریان و بانکداری شرکتی بانک توسعه تعاون : بخش تعاون سهم کمی از اشتغال کشور را دارد و ظرفیت مناسبی برای حمایت از تعاون گران فراهم‌شده است.

 بخش تعاون سهم کمی از اشتغال کشور را دارد و ظرفیت مناسبی برای حمایت از تعاون گران فراهم‌شده است.

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، ایرج شیخ‌زاده مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی بانک توسعه تعاون بابیان اینکه بخش تعاون سهم کمی از اشتغال کشور را دارد و انتظار می‌رود افزایش یابد، تصریح کرد: فرصت بزرگی برای بخش تعاون در جهت استفاده از ظرفیت بانک توسعه تعاون که 70 درصد تسهیلات این بانک باید به بخش تعاون اختصاص داده شود، فراهم‌شده است.

 

وی در چهاردهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر استان هرمزگان، اظهار کرد: شاهد تلاش‌های بخش تعاون در سراسر کشور بوده‌ام و تلاش شده تعاونی‌های شایسته به‌عنوان تعاونی‌های برتر ملی و استانی انتخاب شوند.

 

شیخ‌زاده افزود: قرار بر این شد که به تعاونی‌های برتر ملی 300 میلیون تومان تسهیلات 14 درصد و همچنین ضمانت‌نامه بانکی و به تعاونی‌های برتر استانی 50 میلیون تومان تسهیلات 14 درصد و همچنین ضمانت‌نامه بانکی اختصاص داده شود.

 

وی همچنین تصریح کرد: بناشده بسیاری از موسسات دولتی ازجمله بسیاری از بانک‌ها به‌جز تعدادی بانک ذیل اصل 44 قانون اساسی به‌تدریج خصوصی شوند و اقتصاد کشور به سمت غیردولتی پیش رود و این اهمیت بخش تعاون را که از تأکیدات مقام معظم رهبری بوده نشان می‌دهد. ایشان در همین رابطه اضافه کرد: به دلیل اهمیت فوق‌العاده اقتصاد تعاون و ضرورت وجود یک بانک تخصصی- توسعه‌ای به‌منظور حمایت و پشتیبانی از فعالین بخش تعاون در بخش‌ها و زیر بخش‌های گوناگون اقتصادی مطابق منویات مقام معظم رهبری در چارچوب سیاست‌های ابلاغی اصل 44 قانون اساسی در مردادماه 1388 بانک توسعه تعاون باهدف ایجاد اشتغال تأسیس شد و هم‌اکنون بعد از گذشت بیش از 10 سال این بانک بر پایه رسالت اصلی خود از عملکرد تخصصی بسیار مطلوبی برخوردار بوده است؛ و همین وظیفه حمایتی از تعاون گران سبب گردیده است تا بانک توسعه تعاون از موضوع خصوصی شدن مستثنا گردد.

 

شیخ‌زاده عنوان کرد: فرصت بزرگی برای بخش تعاون در جهت استفاده از ظرفیت بانک توسعه تعاون که 70 درصد تسهیلات این بانک باید به بخش تعاون اختصاص داده شود، فراهم‌شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: نگاه بانک توسعه تعاون به این است که شرایطی برای بخش تعاون برقرار کند تا بتواند تعاملات خوبی با فعالان این بخش ایجاد کند و شرایط خود را به‌گونه‌ای می‌بینیم که موجودیتمان در اختیار فعالان اقتصادی این بخش است.

 

ایشان در ادامه بیان کرد: بخش تعاون سهم کمی از اشتغال کشور را دارد و انتظار می‌رود افزایش یابد که امیدوارم به کمک هم بتوانیم در جهت اعتلای بخش تعاون قدم برداریم.

 

گفتنی است صبح امروز چهاردهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر استان هرمزگان با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور ایرج شیخ‌زاده (مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتیبانک توسعه تعاون )، میرزاد (سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان) و سایر مسئولان استانی برگزار و تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف به‌عنوان تعاونی‌ها برتر معرفی شدند

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied