شمانیوز
شما نیوز

قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو 3 مرداد + جدول

قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو 3 مرداد + جدول

قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو 3 مرداد + جدول

به گزارش شمانیوز:قیمت تعدادی از خودروهای داخلی امروز جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ اعلام شد. قیمت تعدادی از خودروهای داخلی به شرح زیر است:

محصولات ایران‌خودرو و سایپا امروز یکشنبه سوم مرداد تغییر قیمت قابل توجهی در بازار ندارند. پژو ۲۰۶، تیبا، ساینا و مدل‌های دیگری با همان قیمت‌های روز قبل فروخته می‌شوند و کم و زیاد شدن قیمت خودرو‌های پرفروش داخلی در حد یکی دو میلیون تومان است.

دنا تیپ یک با کاهش دو میلیون تومانی ۲۸۶ میلیون تومان قیمت خورده و به‌همراه تندر ۹۰ بیشترین افت قیمت را در بین محصولات داخلی ایران‌خودرو تجربه می‌کند. کوئیک دنده‌ای هم که امروز ۱۵۹ میلیون تومان فروخته می‌شود، نسبت به خرید و فروش‌ها روز قبل افزایش یک میلیون تومانی دارد. قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا را در ادامه مشاهده می‌کنید.

دنا تیپ یک و تندر ۹۰ با افت دو میلیون تومانی بیشترین کاهش قیمت را در بین محصولات داخلی ایران‌خودرو تجربه کردند. پژو ۴۰۵ و وانت آریسان هم هر کدام یک میلیون تومان ارزان شدند. اما سمند LX و پژو پارس LX با افزایش یک میلیون تومانی قیمت خوردند.

قیمت محصولات سایپا

محصولات سایپا نوسان قیمت زیادی در بازار امروز ندارند. کوئیک دنده‌ای ۱۵۹ میلیون تومان فروخته می‌شود و یک میلیون تومان گران شده و در سوی مقابل تیبا هاچ‌بک و پراید هاچ‌بک هر کدام یک میلیون تومان از روز قیل قیمت کمتری دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied