شمانیوز
شما نیوز

واعظی:

موافق افزایش تعرفه مخابراتی نیستیم

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر مخابرات بسته‌ای برای توسعه تجهیزات خود ارائه ندهد، موافق افزایش تعرفه مخابراتی نیستیم.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست خبری که به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با اشاره به رونمایی از نرم افزار فناورانه و سامانه جدید 195 اظهار کرد: رسانه یکی از ارکان نظام است و قطعا هیچ دولتی نمی‌تواند بدون اهمیت به آن با مردم ارتباط خوبی داشته باشد، بر همین اساس، همواره تلاش ما این است که به جایگاه روابط عمومی اهمیت دهیم، چرا که تنها دریچه‌ای که نیازمندی‌های مردم را به ما می‌رساند، روابط عمومی است.

وی افزود: در بیست ماه گذشته کارهایی را شروع کردیم و این طرح‌ها به سرعت در حال افزایش است و با توجه به اینکه سرعت مطالبات مردم بیشتر از سرعت توسعه ارتباطات است، لذا مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش ما است.

واعظی با اشاره به راه اندازی مرکز پاسخگویی 195 تصریح کرد: یک سال و نیم گذشته بیش از هزار مراجعه و تماس تلفنی داشتیم که حدود 800 مورد از آنان، رفع شد و 25 درصد است این مشکلات باید پیگیری شود. همچنین با 200 مرکز در سراسر کشور به منظور ثبت شکایات ارتباط مستقیم داریم و قرار بر این است که پس از ثبت شکایات، به مدت 14 روز به مردم پاسخ داده شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص افزایش تعرفه تلفن ثابت اظهار کرد: با پیشرفت تکنولوژی در تلفن ثابت و تغییر آن، شرکت مخابرات در حال حاضر با مشکلات مالی روبرو شده است اما در صورتی که بسته ای برای توسعه شرکت مخابرات اعلام نکند، با افزایش تعرفه تلفن ثابت موافق نیستیم.

واعظی افزود: تا کنون مخابرات هیچ گونه بسته‌ای برای توسعه تجهیزات خود ارائه نداده است و به محض ارائه آن، می‌توانیم مجوز دولت را برای افزایش تعرفه تلفن ثابت بگیریم، در غیر این صورت موافق افزایش تعرفه نیستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied