شمانیوز
شما نیوز

سوخت

سهمیه اعتباری سوخت تیر ماه خودروی حمل و نقل عمومی واریز شد

سهمیه اعتباری سوخت تیر ماه ۷۹۶هزار خودروی حمل و نقل عمومی واریز شد.

سهمیه اعتباری سوخت تیر ماه خودروی حمل و نقل عمومی واریز شد

به گزارش شمانیوزمدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت تیر ماه ۱۴۰۰ خبر داد. و ضمن تاکید به سهمیه سوخت، گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت تیر ماه ۱۴۰۰، هفتصد و نود و شش هزار حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی(زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG ، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها، راهبران آموزش و پرورش و پیک موتوری واریز گردید.

وی افزود: سهمیه تیر ماه ناوگان اعتباری بالغ بر نهصد وسی میلیارد ریال می‌باشد که در ۲۳ شهریور ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان داشت: اعتبار فوق در کلیه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌گردد و آنها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده نمایند.

وی در ادامه گفت: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی میتوانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر " سماس" از  میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

در ادامه اسماعیل عرشیان اظهار کرد: با توجه به اینکه مطابق ابلاغیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور به تمامی شهرداری‌ها، تخصیص سوخت به ناوگان باری بنزین سوز که از مدیریت حمل و نقل بار شهرداری پروانه فعالیت و اشتغال دریافت کرده‌اند افزایش می‌یابد و رانندگان ناوگان باری بنزین سوز درون شهری علاوه بر سهمیه بنزین پایه، سهمیه مازاد نیز دریافت خواهند کرد، تمامی رانندگان خودروهای حمل و نقل بار باید به منظور استفاده از حداکثر سهمیه سوخت بنزین، باید علاوه بر دریافت پروانه فعالیت از شهرداری‌ها (سازمان تاکسیرانی)، در سامانه ثبت نام سوخت ناوگان باری درون شهری به نشانی www.utcms.ir ثبت نام کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه به اینکه سهمیه پایه رانندگان ناوگان بار شهری که در سامانه www.utcms.ir ثبت نام نکرده‌اند به مرور کاهش خواهد یافت افزود: از این به بعد، سیاست تخصیص میزان سوخت به ناوگان باری بنزین سوز بر اساس پیمایش واقعی خودرو و متناسب با فعالیت آن خواهد بود و علاوه بر این، در صورت مصرف نشدن، سهمیه بنزین آنان به ماه بعد منتقل نخواهد شد.

وی ادامه داد: رانندگان ناوگان باری جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد بار سازمان تاکسیرانی به شماره تلفن ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۲۱ تماس حاصل کنند.

منبع: ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied