شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت(طراحی سایت فروشگاهی،طراحی سایت شرکتی)

​شرکت های زیادی برای طراحی سایت وجود دارند اما انتخاب گزینه مناسب از میان آن ها کار چندان راحتی نیست.طبیعتا شما به دنبال شرکت طراحی سایتی هستید که بتواند نیاز شما را به درستی بشناسد و طراحی خوبی را برای شما متناسب با نیازتان طراحی کند.

معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت(طراحی سایت فروشگاهی،طراحی سایت شرکتی)

در این مقاله با ویژگی های بهترین شرکت های طراحی سایت آشنا می شوید.هدف این است که شما بتوانید تشخیص دهید که بهترین شرکت طراحی سایت کدام است؟ باید چه خدماتی را ارائه دهد و همچنین در انتهای مقاله چند ویژگی مهم شرکت های طراحی سایت که آنها را از سایر شرکت ها متمایز میکند را بیان کرده ایم.

در حال حاضر با وجود تعداد زیاد شرکت طراحی سایت،انتخاب شرکتی که بخواهد بهترین قیمت سایت شرکتی یا قیمت سایت فروشگاهی را برای کسب و کار شما ارائه دهد بسیار سخت می باشد.

 چه کسی را برای طراحی سایت خود انتخاب می کنید؟

شما برای طراحی سایت خود دو گزینه اصلی دارید.

  1. کار با یک فرد توسعه دهنده وب (فریلنسر)
  2. کار با شرکت های طراحی سایت یا آژانس های بازاریابی

اما،قبل از اینکه بتوانید تعیین کنید کدام گزینه برای طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی شما بهتر است،مهم است که هدف سایت خود را تعیین کنید.

هدف وب سایت شما چیست؟

انواع مختلف وب سایت ها اهداف مختلفی دارند.بنابراین،اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که بفهمید وب سایت شما می خواهد چه کاری را انجام دهد.

برای آشنایی بیشتر در ادامه به معرفی برخی از معمول ترین انواع طراحی سایت و هدف از طراحی آنها خواهیم پرداخت:

طراحی سایت فروشگاهی

 

طراحی سایت

این سایت ها برای فروش محصولات به کاربران طراحی شده اند.عناصر مهم بسیاری برای ایجاد یک تجارت الکترونیکی موفق وجود دارد.

 سرعت بارگیری سریع،صفحات محصول جذاب،فرآیند خرید،روند تسویه حساب آسان،گزینه های پرداخت و بازاریابی مجدد برای کاربران گذشته.

طراحی سایت پزشکی

برخی از امکانات وجود دارند که می توان به کمک طراحی کردن یک سایت پزشکی به سادگی آن ها را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

  • ایجاد رزومه ای مناسب از پزشک
  • ارائه مقالات علمی مختلف در سایت و یا اطلاعات تکمیلی و یا به روز در داخل سایت
  • رزرو نوبت و امکان پرداخت آنلاین

طراحی سایت شرکتی

 

طراحی سایت

هدف از طراحی سایت شرکتی این است که به مشتریان بالقوه می گویند که مشاغل شما چه کاری انجام می دهد،در کجا مستقراست،ساعات کار خود، نحوه تماس با شما و سایر اطلاعات اساسی کسب و کار شما.همچنین میتوانید مقالات،اطلاعات مفیدی را به خوانندگان منتقل کنید،مانند راهنمایی ها،اطلاعات پشتیبانی و دستورالعمل ها.

برای کسب اطلاع از قیمت سایت شرکتی میتوانید به سایت هوم وب مراجعه نمایید.

طراحی سایت خبری

در کل هدف اصلی طراحی سایت خبری ارائه اطلاعات بروز برای کاربران می باشد.

  • افزایش اعتبار رسانه های خبری با داشتن سایت خبری.
  • انتشار اخبار در کوتاهترین زمان بدون محدودیت مکانی.

حال که میدانید چه نوع وب سایتی را نیاز دارید،برخی از تمایزات اصلی بین اشخاص طراح سایت(فریلنسر)و شرکت های طراحی سایت آورده شده است تا به شما کمک کند بفهمید کدام یک برای شما بهتر است.

طراحی سایت توسط شخص (فریلنسر)

در ایران اکثر اشخاصی که به صورت پروژه ای و خارج از شرکت ها کار طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی را انجام میدهند با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا(cms ها) کار طراحی سایت شما را انجام خواهند داد.

طراحی کردن این دست از سایت ها نه تخصص چندان و نه هزینه بالایی را به همراه خواهد داشت و هرکسی بدون نیاز به هیچ دانش تخصصی با کمی جستجو در اینترنت میتواند با استفاده از پلتفرم های رایگان وردپرس،جوملاو... برای خود سایت بسازد و نیازی به پرداخت هزینه ندارد.

شرکت های طراحی سایت

یکی از دلایل اصلی انتخاب آژانس بازاریابی برای ساخت سایت این است که قبل از کار بر روی پروژه شما زمان لازم را برای یادگیری کسب و کار شما صرف می کنند.شرکت های طراحی سایت به طور معمول با شما همکاری می کنند تا به شما در طراحی یک وب سایت مشتری محور کمک کنند که پیام مناسب شما را به سمت مشتری های احتمالی سوق دهد.

شرکت ها به جای ساختن وب سایتی که کاملاً مربوط به شرکت شما باشد،بر پیام رسانی صحیحی متمرکز شده اند که مورد پسند مشتری ایده آل شما قرار گیرد.

آنچه در آخر با آن روبرو می شوید،وب سایتی است که به مشتریان احتمالی درباره محصولات یا خدمات شما آموزش می دهد،بنابراین آنها می توانند در مورد راه حل صحیح مشکلاتشان تصمیم بگیرند.

ویژگی های شرکت طراحی سایت

شرکت های مختلفی به امر طراحی و اجرای سایت می پردازند.ولی شما باید هوشیار باشید و ساخت سایت خود را به هر شرکتی نسپارید.چرا که اگر شرکت طراحی سایت غیر حرفه ای،سایت شما را راه اندازی نماید احتمال زیاد اینکه وب سایت شما در طی فعالیت خود دچار مشکلات عدیده ای شده و اعتماد مشتریانتان به مرور زمان از بین رفته و در نتیجه به سابقه کاری شما لطمه وارد سازد بسیار زیاد است.

اما سوال اساسی این است که چگونه کیفیت طراحی سایت یک شرکت را بسنجیم؟ بطور کلی عملکرد و کیفیت خدمات و یا محصولات هر شرکتی بهترین معرّف آنهاست.این اصل در خصوص همه شرکت های خدماتی و تولید صادق است.در مورد شرکت های طراحی سایت در تهران نیز روند به همین منوال است و شما از طریق پرس و جو از مشتریان قبلی به عملکرد و کیفیت خدمات شرکت طراحی سایت تهران می توانید پی ببرید.

تجربه و سابقه کار شرکت

این مهمترین ویژگی است که یک شرکت باید داشته باشد. شرکتی که تجربه دارد باید با راه های دستیابی به یک طراحی سایت موفق آشنا باشد.شما نباید طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی خود را در اختیار آن شرکتی بگذارید که باتجربه نیست.

تجربه طراحی با انواع زبان های برنامه نویسی

شرکت طراحی سایت هوم وب از جمله شرکت های برتر در حوزه ی طراحی سایت در تهران است که در طی بیش از یک دهه فعالیت خود در این حوزه،برنامه نویسی با انواع زبان php ، Asp، جاوا اسکریپ و فریم ورک های انگولار و ری اکت و... برای طراحی سایت حرفه ای مشتریان خود در طول این سال ها در نظر گرفته است.

قیمت مناسب

از مهم ترین عوامل درانتخاب شرکت طراحی ساخت قیمت می باشد.برای دریافت خروجی مورد قبول نباید میزان اهمیت پارامتری به حدی بالا باشد که موجب غفلت از کیفیت اجرای پروژه و پشتیبانی بعد از آن شود.طبیعتا قیمت های پایین می توانند گول زننده باشند و در مراحل بعدی افزایش هزینه و پرداخت مبلغ های هنگفت نمی تواند تضمین کننده کیفیت کار باشد.

رعایت تعهد زمانی برای تحویل پروژه

شرکت باید متناسب با نیاز مشتری برنامه زمانی منظمی را ارائه دهد یعنی باید در قدم اول بداند که مشتری در چه زمانی سایت خود را به طور کامل می خواهد دراختیار داشته باشد و براساس آن مراحل کاری خود را اعلام نماید.

خدمات پشتیبانی

یکی از مهم ترین المانهای پس از طراحی داشتن پشتیبانی خوب و قوی پس از انجام طراحی سایت شماست.بهترین شرکت های طراحی سایت باید در صورت ایجاد هر گونه مشکل مانند مشکلات ظاهری و یا تغییری در ساختار وب سایت،که نیاز به پشتیبانی دارد را تامین کند و به سرعت مشکلات پروژه شما را رفع کنند.

برای کسب اطلاع از قیمت طراحی سایت و مشاوره رایگان با کارشناسان سایت هوم وب به آدرس https://whomweb.com   مراجعه فرمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied