شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بهترین بیمه خودرو در 1400 کدام است؟+ راهنمای کامل انواع بیمه خودرو

 

28536

انواع بیمه خودرو برای پوشش خسارات انواع مختلف ماشین

به عنوان یک راننده مسئول، بدون شک از داشتن بیمه برای وسیله نقلیه خود آگاه هستید، اما به دلیل اصطلاحاتی که بیمه‌ها از آن استفاده می‌کنند، ممکن است درک کاملی از اینکه چه بیمه‌ای‌ست یا چرا به آن نیاز دارید، نداشته باشید. با استفاده از این راهنمای بیمه اتومبیل، همه چیزهایی که باید بدانید را به شما معرفی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم درک واضح‌تری از بیمه اتومبیل داشته باشید و اینکه چگونه می‌توانید بهترین بیمه‌ خودرو را تهیه کنید.

چرا به بیمه خودرو احتیاج دارید؟

طبق قانون، تمام رانندگان موظف به تهیه بیمه اتومبیل خود هستند. به بیان ساده، این امر موجب می‌شود راننده در صورت بروز حادثه‌ای که موجب آسیب به شخص، وسیله نقلیه یا اموال دیگری شود، از حمایت برخوردار باشد. بسته به نوع خط مشی شما، پوشش‌های بهترین بیمه خودرو ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • هزینه‌های تعمیر خسارت به وسیله نقلیه شخصی شما در اثر حادثه
  • سرقت وسیله نقلیه
  • آسیب به وسیله نقلیه

با وجود پوشش‌های مختلف، دشوار است که بدانید بهترین بیمه خودروی مناسب شما کدام است. شناخت انواع مختلف پوشش‌های این بیمه می‌تواند به شما کمک کند بیمه‌نامه اتومبیل مناسب و متناسب با نیاز و بودجه خود را پیدا کنید.

بیمه اتومبیل کمک می‌کند تا از شما، خانواده، سایر مسافران و وسیله نقلیه شما حمایت مالی شود. با انتخاب پوشش‌ها و محدودیت‌های خود، می توانید میزان حمایت بیمه را انتخاب کنید. یک بیمه‌نامه خودرو می تواند پوشش زیر را فراهم کند:

  • تصادفات
  • هزینه های درمانی
  • آتش‌سوزی

درک بیمه اتومبیل

بیمه‌نامه اتومبیل شما شامل چندین پوشش است که در شرایط مختلف از وسیله نقلیه و خود شما محافظت می‌کند. برای درک بهتر بیمه‌نامه، چندین شرط بیمه وجود دارد که باید بدانید:

  • پوشش: محافظت و مزایایی که از طرف شرکت بیمه به شما ارائه می‌شود.
  • محدودیت‌ها: حداکثر میزان حفاظت برای یک پوشش خاص
  • بیمه‌نامه: قرارداد بین شما و شرکت بیمه
  • حق بیمه: قیمت بیمه‌نامه شما
  • فرانشیز: بخشی از خسارت که از جیب پرداخت می‌کنید.

انواع پوشش بیمه اتومبیل

ابتدا اجازه دهید روشن کنیم که چیزی به عنوان “پوشش کامل” برای بهترین بیمه خودرو وجود ندارد. در نهایت، شما باید پوشش‌های مناسب خود را انتخاب کنید. “پوشش کامل” یک افسانه بیمه است!

ما به شما خواندن راهنمای کامل بهترین بیمه خودرو را در اینجا پیشنهاد می‌کنیم:

https://bimeh.com/mag/the-best-car-insurance/

 

برای این‌که انواع پوشش‌های بیمه را بدانید بهتر است ابتدا با انواع بیمه آشنا شوید:

  • بیمه شخص ثالث
  • بیمه بدنه
  • بیمه حوادث

بیمه شخص ثالث چیست؟

این روزها قهوه صبحانه روزانه ما اغلب با گزارش‌هایی از تصادفات جاده‌ای وحشتناک در کشور همراه است. در حالی که ما درگیر اخبار فوری و داستان‌های پرطرفدار در همه کانال ها / رسانه های خبری هستیم، باید لحظه‌ای وقت بگذاریم تا بفهمیم چرا این همه جان در جاده‌ها از بین می‌رود.

بی‌حوصلگی هنگام رانندگی یکی از عوامل اصلی حوادث جاده در بین رانندگان ناشی و حتی با تجربه عنوان شده است. اوضاع نابسامان جاده‌ها در کشور‌ما و زیرساخت‌های ضعیف، همراه با استفاده ناکافی از تجهیزات ایمنی به وقوع تلفات احتمالی دامن می‌زند.

اگر صاحب اتومبیل هستید، باید از پوشش بیمه کافی برای محافظت از خود در برابر حوادث برخوردار باشید. در واقع، قانون وسایل نقلیه موتوری و اتومبیل‌ها زره پوش شدن تمام وسایل نقلیه با حداقل بیمه‌نامه شخص ثالث را اجباری کرده است.

حال در این قسمت بگوییم بیمه شخص ثالث اتومبیل چیست؟

در حوزه بیمه اتومبیل، شرکت ها سه نوع برنامه بیمه‌نامه ارائه می‌دهند. مالکان خودروها می‌توانند برای محافظت از جان و اتومبیل خود و اشخاص ثالث این بیمه‌ها را تهیه کنند.

بیمه‌های خودرو شامل بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و بیمه حوادث راننده است.

بیمه شخص ثالث چیست؟

بیمه شخص ثالث، بیمه ای اجباری برای تمام دارندگان وسایل نقلیه زمینی در برابر خسارات جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث است. تمامی اشخاصی که در یک حادثه تصادف، زیان مالی و جانی می بینند، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار گرفته و این بیمه هزینه های مربوط به درمان، فوت و خسارات وارد شده به اموال را جبران می کند. در این گونه اتفاقات، راننده مقصر هم می تواند از مزایای بیمه حوادث راننده که شاخه ای جدید از بیمه شخص ثالث به شمار می آید استفاده کند.

 

28538

بیمه حوادث برای جبران خسارات مالی و جانی

 

تقریباً تمام شرکت‌های بیمه، بیمه مسئولیت شخص ثالث را ارائه می‌دهند و این بهترین بیمه برای اشخاصی‌ست که با خودرو در سطح شهر و جاده‌ها رانندگی می‌کنند.

انتخاب سطح پوشش مناسب بیمه ثالث

در حقیقت، بیشترین هزینه‌ای که هر شرکت بیمه‌ای برای خسارات ناشی از تصادفات حین رانندگی به ما می‌پردازد، به سطح پوشش یا سقف تعهدات شرکت بیمه معروف است. هر سال بیمه مرکزی به شرکت‌های بیمه حداقل میزان پوشش را ارائه می‌دهد.

تنوع در مدت اعتبار بیمه‌نامه

چرا فکر میکنیم که قیمت بیمه‌نامه شش ماهه باید لزوما نصف بیمه‌نامه یکساله باشد؟

در حقیقت مدت اعتبار بسته به نیاز هر شخص به صورت می‌تواند به صورت ماهانه، سالانه یا حتی روزشمار باشد. من باب این قضیه برحی شرکت‌ها مدت اعتبار متنوعی و حق انتخاب گسترده‌تری را در اختیار افراد خواهد گذاشت و بعضی از شرکت‌ها مدت اعتبار کمتری را ارائه می‌دهند.

مثلا برخی شرکت‌ها به شما امکان خرید بیمه شش ماهه یا یک ساله را می‌دهند که این نکته بین شرکت‌های بیمه تمایز و تفاوت ایجاد می‌کند.

<<هم اکنون شرکت‌ بیمه آسیا و البرز دارای متنوع‌ترین مدت اعتبار بیمه‌نامه مثل ۳، ۶ و ۹ ماهه هستند، که با توجه به سطح پوشش انتخابی ممکن است متغیر باشد.>>

امکان خرید قسطی بیمه‌نامه شخص ثالث از شرکت بیمه ایران وجود دارد….

بیمه بدنه چیست؟

فراتر از پوشش‌های مورد نیاز قانون، اکثر شرکت‌های بیمه طیف گسترده ای از پوشش اختیاری بیمه اتومبیل را با هزینه اضافی ارائه می‌دهند. محبوب ترین و با ارزش ترین گزینه ها به بیمه بدنه تعلق می‌گیرد.

در حقیقت، بیمه بدنه برخی از پوشش‌هایی را که بیمه شخص ثالث به بیمه‌گزار خود ارائه نمی‌دهد، ارائه خواهند کرد. در ادامه راهنمای کامل بیمه بدنه ماشین را بررسی می‌کنیم:

 

5293109

بیمه بدنه ماشین برای جبران خسارات وارد بر بدنه

 

بهترین بیمه بدنه از نظر میزان فروش

در پاراگراف زیر بهترین بیمه بدنه از نظر فروش را بررسی می‌کنیم:

میزان فروش و سهم بازار

از مهم ترین عواملی که برای سنجش موفقیت شرکت بیمه به آن باید توجه داشت میزان فروش و سهم از بازار بیمه است. حال برای درک بهتر این موضوع جدول سهم فروش بیمه بدنه هر یک از شرکت‌های بیمه ر ا بر اساس سالنامه منتشر شده توسط بیمه مرکزی نشان داده ایم.

بهترین بیمه بدنه از نظر توانگری شرکت بیمه

بهترین بیمه بدنه از نظر توانگری شرکت بیمه را در زیر مشاهده می‌نمایید. در واقع، منظور از توانگری این است که شرکت بیمه توانایی پرداخت خسارات شما را داشته باشد.

بیمه حوادث چیست؟

در طی تصادفات رانندگی،بیمه‌ای که خسارت جانی راننده مقصر را جبران کرده و او را از پرداخت خسارت‌های سنگین نجات می‌دهد، بیمه حوادث راننده نام دارد. این بیمه هم مثل بیمه شخص ثالث اجباری است و تمام رانندگان باید این بیمه را داشته باشند.

پوشش‌های این بیمه در قانون جدید بیمه شخص ثالث و حوادث عبارتند از:

  • غرامت فوت
  • غرامت قطع یا نقص عضو دائم
  • هزینه‌های پزشکی و درمانی
  • دیه جراحت

خرید بهترین بیمه خودرو

 

5518146

خرید بهترین بیمه خودرو

همانطور که در مقاله بارها به آن اشاره کردیم نمی‌توان گفت کدام بیمه بهترین بیمه است که شما بتوانید آن بیمه را خریداری کنید. باید بهترین بیمه خودرو را با توجه به نیازها و شرایط خود انتخاب کرده و نسبت به خرید آن از سامانه‌های فروش آنلاین بیمه یا نمایندگی‌های بیمه اقدام نمایید.

به نقل از سایت بیمه دات کام https://bimeh.com/

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied