شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

با آموزش المنتور به راحتی به عنوان یک طراح سایت شناخته شو!

با آموزش المنتور به راحتی به عنوان یک طراح سایت شناخته شو!

 

المنتور آینده وردپرس

قطعا با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا هستید یا حتی یکبار هم شده اسم آن را شنیده اید, سیستم مدیریت محتوایی که می توانید در سریعترین زمان ممکن وبسایت خود را برپا کنید و به راحتی آن را مدیریت کنید. اما وردپرس به تنهایی کارایی آنچنان ندارد و فقط می توانید یک وبلاگ ساده با آن راه اندازی کنید . به لطف افزونه های متعدد و کاربردی که برای وردپرس طراحی و منتشر شده است قادر خواهید بود یک وبسایت حرفه ای با امکانات فراوان را برای خود یا مشتریان راه اندازی کنید.

برای مثال اگر بخواهید سرعت وبسایت خود را چندین برابر افزایش دهید یک افزونه به نام موشک وردپرس وجود دارد که می تواند اینکار را برای شما انجام دهد, یا اگر می خواهید صفحات وبسایت خود را به صورت زیبا و حرفه ای طراحی کنید صفحه سازهایی مانند المنتور به کمک شما خواهند آمد تا بتوانید قالب خریداری شده خود را ویرایش یا اگر نیاز بود صفحات را زیباتر و حرفه ای تر کنید. اما اگر ابتدا راه هستید و می خواهید وردپرس را به خوبی یاد بگیرید, پیشنهاد میکنم آموزش رایگان وردپرس را از وبسایت تاپ وردپرس مشاهده کنید .

صفحه ساز المنتور

57

اگر مدیر وبسایت باشید یا یک کسب و کار اینترنتی برای خودتان راه اندازی کرده باشید قطعا برای انتخاب یک قالب مناسب در بین هزاران قالب تحقیق کرده اید و هربار برای انتخاب یک قالب هزینه بسیار زیادی متحمل شده اید و امکان دارد در انتها نیز از قالب مورد نظر راضی نبوده اید و با خود گفته باشید اگر یک قالب دیگر انتخاب میکردم بسیار عالی میشد .

اما با المنتور, شاید باورش برایتان سخت باشد می توانید هر نوع قالبی را برای خودتان طراحی و ویرایش کنید بله درست خواندید هر نوع قالبی را طراحی و به راحتی آن را مدیریت و شخصی سازی کنید .. اما چگونه ؟

یکی از بهترین راه ها برای یادگیری این پدیده, آموزش المنتور می باشد که در سطح وب می توانید آن را جستجو کنید و شروع کنید به مشاهده ویدئوها تا شما هم به این افزونه مسلط شوید.

از وقتی که این افزونه بی نظیر روی کار آمده تقریبا صفحات وبسایت ها نیز در نوع خود زیبا و بی نظیر شده اند , با استفاده از صفحه ساز المنتور می توانید وبسایت های فروشگاهی, شرکتی,شخصی را بدون داشتن علم کد نویسی طراحی و اجرا کنید .

 

ویژگی های صفحه ساز المنتور

.رابط کاربری المنتور بسیار ساده و حرفه ای می باشد و افراد مبتدی نیز می توانند خیلی سریع طراحی سایت با افزونه المنتور را یاد بگیرند

صفحه ساز المنتور با 90 درصد قالب ها و افزونه ها سازگار می باشد و می توانید با خیال راحت این افزونه را بر روی وبسایت خود نصب و بدون اینکه به ساختار وبسایت خود را دست بزنید  از امکانات آن استفاده کنید .

یکی از ویژگی های بسیار خوب المنتور, طراحی صفحات و بخش های وبسایت به صورت کشیدن و رها کردن عناصر یا به اصطلاع المان ها می باشد که کار را برای هر طراح آسان کرده است و می توانید بسیار سریع کارها را پیش ببرید .

ویژگی جذاب المنتور طراحی زنده است,به این صورت که اگر شروع به طراحی صفحات کنید می توانید تمامی تغییرات را در ویرایشگر مشاهده کنید

با استفاده از آموزش رایگان المنتور می توانید با قابلیت کلیدی و تم ساز المنتور یک قالب وردپرسی را از صفر تا 100 طراحی کنید و از آن برای وبسایت خود استفاده کنید .

 

آموزش المنتور

image_4114586a6339190a09b80c382c2acf4430c03176

آموزش المنتور را آسان یاد بگیرید ,ما در تاپ وردپرس یک بخش را به صورت رایگان و جامع تهیه کرده ایم , البته به صورت مرتب به این بخش آموزش های بیشتری نیز اضافه خواهد شد تا کاملا به این صفحه ساز محبوب و قدرتمند مسلط شوید تمامی مطالب به صورت ویدئویی می باشند تا به صورت عملی با صفحه ساز المنتور آشنا شوید .

افزونه المنتور یکی از بهترین صفحه سازهای حال حاضر در سراسر دنیا می باشد و روز به روز به این محبوبیت نیز افزوده می شود و بسیاری از سازنده های قالب و محصولات وردپرسی ,پشتیبانی از این افزونه را در دستور کار قرار داده اند ما نیز در آموزش المنتور که به صورت رایگان آن را منتشر میکنیم به تمامی مباحث خواهیم پرداخت تا بتوانید وبسایت های بسیار پیشرفته را صفحه ساز المنتور طراحی کنید.

با استفاده از آموزش المنتور دیگر نیازی نیست طراحی سایت با کد نویسی را یاد بگیرید و بابت آن هزینه های بسیار زیادی پرداخت کنید چرا که به راحتی می توانید نیازهای وبسایت خود را با آن برطرف کنید و زیباترین سایت ها را برای خودتان به ارمغان آورید.

همچنین اگر در سطح اینترنت در رابطه با المنتور یک جستجو کوچک داشته باشید می توانید ببینید که این صفحه ساز چقدر محبوب شده است که حتی بزرگترین وبسایت ها نیز از آن استفاده میکنند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied