شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ/

کاشت ابرو و مو فوق العاده زیبا در راز جراحی

هریک از اجزای صورت ، در زیبایی کلی چهره نقش بسزایی دارند و هارمونی میان آن ها جذابیت چهره را دو چندان می کند. عموماً گیرا ترین عضو صورت ، چشم ها می باشند و هر چه زیباتر به نظر رسند ، چهره را دلنشین تر جلوه می دهند.

کاشت ابرو و مو فوق العاده زیبا در راز جراحی

هریک از اجزای صورت ، در زیبایی کلی چهره نقش بسزایی دارند و هارمونی میان آن ها جذابیت چهره را دو چندان می کند. عموماً گیرا ترین عضو صورت ، چشم ها می باشند و هر چه زیباتر به نظر رسند ، چهره را دلنشین تر جلوه می دهند. در این میان فرم ابروها ، در حالت چشم ها و چگونه به نظر رسیدن آن ها بسیار تأثیر گذار هستند که با کاشت ابرو در راز جراحی میتوانید زیبایی شگفت انگیزی به چهره خود بدهید . در طول زندگی ، زنان و مردان ممکن است به دلایل مختلفی همچون بیماری و افزایش سن یا حادثه های غیرمترقبه مانند سوختگی ، ابروهای خود را از دست بدهند. بعضی از اشخاص  نیز به طور ژنتیکی از ابروهای نازک و کم پشت برخوردار هستند. بدین نحو، افراد پس از ، از دست دادن ابروهایشان برای جایگزین کردن یا کمک به رشد مجدد آن ها ، همواره به دنبال راه حلی هستند. بسیاری از آنان از درمان های خانگی و استفاده از داروهای گیاهی گرفته تا پروسه هایی همچون فیبروز و تاتو را امتحان کرده اند.

البته جوابدهی روندهای خانگی درمان ریزش ابرو  زمان بر بوده و حتی ممکن است پس از گذشت زمان طولانی نتیجه مورد نظر را حاصل نسازند. در این صورت تنها وقت و هزینه شما به هدر رفته است. از طرفی دیگر امکان دارد فرایندهای آرایشی مانند تاتو برای تمام افراد مناسب نبوده و نتیجه حاصل از آن نیز طبیعی نباشد. اما با ابداع تکنیک کاشت ابرو و ورود آن به عرصه جراحی های زیبایی ، تمام مشکلات و محدودیت های مربوط به پروسه های مذکور ، برطرف شده اند، پس با مقاله راز جراحی همراه باشید تا اطلاعات مفیدی درباره این تکنیک کسب کنید.

کاشت ابرو

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یک پروسه زیبایی است که توسط متخصصان و جراحان پلاستیک انجام می شود. طی این پروسه متخصص با استفاده از موهای طبیعی و پیوند زدن آن ها به محل رویش موهای ابرو ، حالت و فرم آن را بهبود می بخشند.

نحوه انجام و تکنیک های مورد استفاده در این فرایند ، با پروسه کاشت مو ، شباهت بسیاری دارد. جراح موهای پیوندی را از پشت سر برداشته و پس از آماده سازی ، آن را به محل مورد نظر پیوند می زند. نکته اصلی این است که مو همراه با فولیکول آن در ابرو کاشته می شود. بدین نحو موهای کاشته شده توانایی رشد خواهند داشت و برای همیشه در محل کاشت باقی خواهند ماند.

 به عبارتی نتیجه بدست آمده از این پروسه نه تنها دائمی می باشد بلکه ظاهری کاملاً طبیعی برای ابروها و به طور کلی چهره به ارمغان می آورد.  

عمل پیوند مو به ابرو، فرایندی بسیار حساس است؛ چرا که فولیکول ها نباید پس از خارج شدن از محل اهدا کننده آسیب ببیند و لازم است به طور دقیق و صحیح در محل و جهت مناسب قرار بگیرند. به همین سبب این پروسه بایستی تحت نظر فرد متخصص انجام پذیرد و شخص زیباجوی پیش از اقدام ، باید از تمام جوانب کاشت ابرو آگاهی داشته باشد تا با دید باز تصمیم گیری کند و از آنچه پیش روی اوست ، اطلاع داشته باشد.

راز جراحی ، مرجعی است که تمام اطلاعات را برای خوانندگان عزیز به طور کامل و جامع دسته بندی کرده و در اختیارشان قرار داده است. شما نیز می توانید جهت افزایش آگاهی خود به سراغ سایت مذکور بروید.

راز جراحی به شما میگوید که چه کسانی کاندیدای خوبی برای کاشت ابرو محسوب می شوند؟

به طور کلی دو گروه از افراد ، برای انجام این پروسه ، از خود اشتیاق و رغبت بیشتری نشان می دهند:

  1. افرادی که ابروهای خود را به سبب ریزش بیش از حد نرمال یا حادثه هایی که باعث تشکیل اسکار در آن ناحیه شده اند ، از دست داده اند.
  2. اشخاصی که به طور طبیعی ابروهای نازکی داشته یا بخاطر درگیری با بیماری هایی همچون کم کاری تیروئید به این مشکل دچار شده اند.

همچنین کسانی که در گذشته تاتو ابرو انجام داده اند و اکنون از نتیجه آن رضایت ندارند ، می توانند با انجام این پروسه مجدداً زیبایی را به ابروهای خود بازگردانند.

مشخصه دیگری که فرد را به  یک کاندیدای مطلوب مبدل می سازد کافی بودن مقدار مو در نواحی اهداکننده می باشد. زیباجویان برای آن که از ابرویی خوش فرم و زیبا بهره مند شوند ، باید در پشت سر خود ، به قدر کافی از فولیکول مو برخوردار باشند.

از سوی دیگر هرچه ساختار و رنگ موهای سر با موهای ابرو شباهت بیشتری داشته باشند ، فولیکول های پیوندی بهتر و سریع تر با محل کاشت سازگار می شوند.

شما هم اگر از حالت ابروهای خود راضی نیستید ، می توانید جهت کاشت ، اقدام نمایید. لزوماً نباید ابروهای خود را به دلایل گوناگون از دست داده باشید تا گزینه مناسبی برای چنین پروسه ای محسوب شوید.

نتیجه حاصل ازجراحی کاشت ابرو

این را بدانید که برای دستیابی به نتیجه نهایی کاشت، باید مدت نسبتاً طولانی صبوری کنید. انتظار نداشته باشید فردای روز جراحی ، ثمره عمل را مشاهده نمایید. رسیدن به ابروی دلخواه کمی زمان بر است اما قطعاً ارزش دارد.

دقت کنید که پس از جراحی ، حدوداً تا 5 روز ، نباید ابروهایتان را در معرض آب و رطوبت قرار دهید. حدود 3 هفته نیز موهای کاشته شده ، دچار ریزش می شوند که کاملاً امری طبیعی است. پس از آن رشد موهای ابرو از سر گرفته می شود و  طی یک بازه زمانی 4 تا 6 ماهه این روند ادامه پیدا می کند. رشد موهای پیوندی از موهای طبیعی ابرو بیشتر است ؛ به همین خاطر می توانید در این مدت موهای بلند شده را با قیچی کمی کوتاه کنید.  بعد از یک سال شما می توانید از نتیجه حاصل شده ، نهایت لذت را ببرید.

روند زیبایی کاشت ابرو، این امکان را برای شما فراهم کرده است که بدون استفاده از لوازم آرایشی یا قرار گرفتن تحت چنین پروسه هایی ، بتوانید برای همیشه ابروهای طبیعی خود را داشته باشید و از صرف هزینه های اضافی خلاص شوید. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که کاشت ابرو در دسته جراحی های گران قیمت قرار دارد. درست است که روند مذکور تا حدودی هزینه بر می باشد ؛ اما شما یک بار آن را پرداخت می کنید و تا مدت ها از ماحصل آن بهره می برید.  

منبع : https://razjarahi.i

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    اهنگ سرگرمی تو

  • الف

    به درد نمیخوره